חדשות הארץמבזקים

"המצב הזה לא יכול להימשך": כל אתרי הבנייה ברחבי הארץ הושבתו

התאחדות בוני הארץ בשיתוף עם ההסתדרות השביתו היום (חמישי) למשך חצי יום את אתרי הבנייה ברחבי הארץ כחלק מהמהלך לשינוי תרבות בטיחות הבנייה בישראל.

אלוף (במיל') איל בן ראובן, מנהל מטה הבטיחות של ענף הבנייה אומר כי "בשבוע האחרון היה קשה ביותר בהיבט תאונות הבנייה. שישה הרוגים שש משפחות שכולות אובדן מיותר שאיננו גזרת גורל. התאחדות בוני הארץ בשיתוף עם ההסתדרות יוצאת למהלך אגרסיבי שיטתי ומכוון משימה: שינוי תרבות בטיחות הבנייה בישראל והורדת כמות התאונות והנפגעים בשטח."

אלוף (במיל') איל בן ראובן

"כצעד ראשון, עצרנו היום את כלל עבודות הבנייה בישראל למספר שעות. לא שביתה, לא מחאה." מסביר בן ראובן ומציין כי "צעד זה בא ליצור תודעה בקרב כלל העוסקים במלאכה שהמצב הזה לא יכול להימשך. במסגרת הזמן שבה הודממה פעילות הבנייה, עסקו באתרים בבטיחות. בנוהלי בטיחות נוהלי עבודה בגובה, בתרחישי בטיחות ובשיפור תשתיות באתר, תוך מתן בחירה לכל קבלן לעסוק בדברים החשובים לו בתחום זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זהו צעד חשוב שבעקבותיו תוכנית עבודה ממוקדת מטרה ובה תחקור והפצת ממצאים לכלל השטח, הכשרת בטיחות לכלל עובדי הבניין בישראל, מדרוג חברות על בסיס פרמטרים של איכות ובטיחות ועוד פעולות רבות שיקרו בהמשך."

בן ראובן אמר לסיכום כי "אנחנו בדרך ארוכה קשה אבל בסופה יעד עליון – הצלת חיי אדם".

צילום: באדיבות התאחדות בוני הארץ
צילום: באדיבות התאחדות בוני הארץ
צילום: באדיבות התאחדות בוני הארץ

Back to top button