חדשות הארץמבזקים

נתניהו: " זה קורע לב לראות אנשים שהבית שלהם נשרף כליל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה את לוחמי האש, השוטרים, הטייסים וכל כוחות הביטחון שפעלו ביומיים האחרונים לכבות את השריפות ולהציל חיים. "שמעתי שאמרו שהסיוע האווירי שהבאתי ממדינות אחרות היה "מיותר". אני דוחה את זה על הסף – הוא לא מיותר. כשאנחנו מדברים על הצלת חיים עדיף עודף מאשר חוסר, וכך פעלנו." אמר נתניהו.

"בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות למנהיגי המדינות הרבות ששלחו לנו סיוע אווירי. זה חשוב, וזה מעיד גם על שיתוף הפעולה של ישראל, ועל מעמדה של ישראל. עם זאת, הנחיתי להכין הגדלה נוספת של כוח הכיבוי האווירי שלנו, כדי שהוא יוכל לפעול גם בלילה, אם אפשר. זה קשה, אבל אנחנו רוצים להשיג גם את היכולת הזאת.

ביקשתי להיות מעודכן באופן אישי על מהלכי השיקום. ראיתם את הבתים, את האנשים, זה קורע לב לראות אנשים שהבית שלהם נשרף כליל. אנחנו נעזור בכל דרך כדי לשקם את המקומות שנפגעו." ציין ראש הממשלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון, לע״מ

9 תגובות

  1. תחזיר את המנדט שקיבלת לנשיא ונגמר הסיפור תודה שנכשלת להקים ממשלת ימין.

  2. מה אתה אומר? ביבי הצית את השריפות? לא ידעתי. צריך לעצור אותו על הצתה. מה קשור הדרום או הצפון? אני גר במרכז, ועדיין מצליח לא להיות בוגד מזדיין כמוכם.
    טיפשים.
    בן אדם משתתף בצער ורוצה לעזור, יותר מגנץ זה בטוח, ואתם משתלחים על שטויות. הפסדת בוגדים, עופו לי מהמדינה בני זונות.

  3. הוא מדבר על "הצלת חיים"…שמישהו יספר לו מה קורה בדרום בעשר השנים האחרונות…אולי הוא לא זיהה שיש שם סכנת חיים אמיתית בגלל הפרטנר שלו סינוואר

  4. "הוא" הביא סיוע…לא הוא אשם בשריפות….שמת לב ? ..הוא רק בהצלחות , הוא לא קשור למחדלים וכשלונות….במקום להביא סופר-טנקר אחרי האירוע "שהוא היה הראשון לזהות"….הוא מבזבז כסף על מטוס מפואר ומיותר.

  5. יש לו אישור להשתין על הציבור שלו..את האישור הוא קיבל מהם בבחירות …בדרום מוכנים לחטוף טילים למענו וכל שאר החילונים בליכוד מוכנים שהחרדים יקבעו להם מה אסור ומה אסור ומה אסור

  6. חתיכת מפגר..תמכור את אמא שלך בשביל ביבי שמשתין עליך..אין לך טיפת כבוד עצמי..הוא השתלט עליך לגמרי ?..אתה בטח גר בדרום..הם הקריבו את ילדיהם בשביל ביבי והחסינות שלו…מה תעשו אחרי שהוא יחגוג 120 ? תתאבדו ?

  7. מתי כפו עליך משהו? אתם כולכם עדר חוזרים על אותם סיסמאות בדיוק.
    (כל פעם סיסמא אחרת אבל העיקר שזו הסיסמא המדוברת כדי שנוכל להמשיך להיות עדר ולא לומר ח"ו משהו אחרי מעט מחשבה…)

  8. מה קשור כפייה דתית ע"י ביבי יא זונה? גם כשמנחמים אנשים אתם תוקפים יא שמאל בני זונות? לא טוב לך להיות יהודי? לך תהיה זורואסטר יא מזדיין. למי איכפת?

  9. כמה אתה טוב בדיבורים, רוצים לראות מעשים.באתי מבית דתי, ללא כפייה דתית, וכך אני רוצה לראות את מדינה.לדנות חוק רק כדי להגן עליך, ולא איכפת לך מהעם שרוצה דמוקרטיה, ומה שאתה עושה כפייה דתית למי שלא דתי. מנהיג טוב זה שבאמת דואג לעם, ולא לעצמו בלבד.

Back to top button