צרכנות

קניית פיג'ו 3008 החדשה

הכבישים בארץ ישראל, עמוסים במכוניות חדשות משלל הקטגוריות המובילות המבוקשות על ידי הציבור הישראלי, מקטגוריית פנאי ושטח, דרך סופר מיני ומיני ועד מכוניות מנהלים. מבין סוגי המכוניות החדשות, בולטת לה פיג'ו 3008 החדשה. היא מצוידת בנראות ספורטיבית וקרבית, אך גם מספקת נוחות משפחתית עילאית, תמיכת מולטימדיה רחבה בעברית ועוד פיצ'רים משוכללים חדשים.

בצרפת נראה שהשכילו להבין שאופנת ה-SUV (קרוס-אובר, או פנאי ושטח במילים אחרות) היא כאן כדי להישאר/ הדגמים של המיני-וואן, כבר הולכים ונעשים פחות רלוונטיים עבור הקהל הרחב אשר מעדיף ליהנות מהאופציה של לרדת לשטחי עפר ולא להשאר אך ורק על הכביש. אמנם, ליסינג פרטי עבור מכוניות פרטיות  בחברת Carbay אינה מותאמת לשטחים סלעיים קשים (הבא לא נשכח, לא מדובר בג'יפ, אלא ברכב פנאי), אך כן תוכלו ליהנות משבתות בטבע עם המשפחה בכל מיני מסלולי טבע בארץ, מסלולים כאלה אשר כוללים חציית נחלים, נסיעה על מסלע עם אבנים וגם מעבר על עצים.

פיג'ו 3008 החדשה, אבזור ממגנט

אין ספק שהפעם, צריך להוריד בפני הצרפתים את הכובע ולהודות שהם יצרו פה מכונה אידיאלית עבור נהגים שזקוקים להתנייד בתוך העיר, לשמור על המראה הייחודי וליהנות מאפשרויות גימור גבוהות ביותר. בדגמים המפוארים של פיג'ו 3008, תוכלו ליהנות ממנוע 1.6 ליטר שמפיק כ-180 כוחות סוס, גג פנורמי, מערכת מולטימדיה אשר תומכת רבות בעברית. הרכב מציע גם מסכי מולטימדיה לילדים מאחורה  וגירים אוטומטים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם למישהו חסר נושא ההנעה הכפולה, הוא מוזמן לסקור רכבי שטח אשר מיועדים לכך, אך כדאי לזכור קונצרן פיג'ו הואילו הפעם להפתיע אותנו. אנו מזכירים, פיג'ו 3008 אינה מיועדת "לאכול שטח", אך פיג'ו כן הגביהה את גובה הגחון של 3008 ל- 22 ס"מ, מה שמאפשר לנסוע בשטחי עפר, חציית שלוליות ונחלים צרים ועוד אפשרויות נסיעה מתקדמות.

בטיחות ונוחות, הצרפתים מביני עניין

נוחות מעולם לא הייתה מונח זר עבור הצרפתים. כדי להבין נוחות מה היא, מומלץ לעשות סיבוב על דגמי פיג'ו-סיטרואן להגיע למסקנה הבלתי נמנעת: עד היום לא באמת ישבנו ברכב מפנק שמציע תמורה טובה למחיר.

נכון, קיימים דגמי פאר בשוק ואין כאן השוואה אליהם, אך כן נציין כי פיג'ו 3008 מציעה תמורה ראויה למחיר שאין כמותה בסגמנט זה, של פנאי ושטח. תא המטען פשוט ענק ומסוגל לאכלס מזוודות לא מעטות וציוד, המושבים מאוד נוחים, וקיים בידוד רעשים פנטסטי שמבצע עבודה נפלאה בניתוק החזרי רעש מהכבישים. בנוסף, כדי לשפר את נושא הנוחות, פיג'ו 3008 מאופיינת ב מתלים נוקשים שמצליחים לרכך את המרכב ולגרום לאיכות נסיעה גבוהה יותר בבחינת הנוחות.

 

יתרונות בקניית רכב אל מול השכרתו

רבים בוחרים לשכור רכבים, אך כדאי לזכור שרכב כמו פיג'ו 3008, הינו רכב אשר אינו חסכוני כשם שמכוניות המיני והסופר מיני חסכוניות.  אמנם, בחלק מדגמי פיג'ו תוכלו לבצע תצרוכת דלק של בערך 18 ק"מ לליטר, אך בתוך העיר תיאלצו לקבל את העובדה שפיג'ו 3008 לא חסכונית כמו רכב קטנטן. זה טבעי וזה אמור להיות ככה, אך בכל הקשור להשכרת רכבים, כדאי לזכור כי רכישת רכב פנאי (גם דרך ליסינג) היא עדיפה לטווח הארוך.

 

במידה ואתם זקוקים לרכב אשר יסייע לכם להתנייד בתוך העיר בלבד, גם אם לא תבחרו בדגם הפסציפי הזה של חברת פיג'ו כדאי לכם לבדוק את הנושא של ליסינג פרטי עבור רכבי מיני ו\או ליסינג פרטי עבור מכוניות פרטיות  בחברת Carbay

Back to top button