צרכנות

מה ההבדל בין עיצוב פנים יוקרתי לעיצוב רגיל

עיצוב דירה היא אומנות. כאשר מדובר בעיצוב יוקרתי הרי שהחשיבות לשכירת איש מקצוע מנוסה בתחום העיצוב עולה בכמה דרגות. לא משנה אם אתם רוצים לעצב את הדירה שלכם בצורה יוקרתית או את המשרד שלכם בצורה זו, אתם וודאי תרצו להבין תחילת את ההבדלים בין עיצוב פנים יוקרתי לעיצוב רגיל ומדוע אתם חייבים, אבל חייבים מעצב מקצועי שיכין את העיצוב.

מי רוצה עיצוב יוקרתי?

עיצוב יוקרתי הוא איננו דבר זול, לא בטיב העבודה של המעצב ובעלותו וכמובן שלא בעלויות הבנייה, השיפוצים והריהוט. מכאן שלא משנה מה מצבכם הכלכלי – אתם לא רוצים להקל ראש בבחירת המעצב או בבחירת העיצוב שלכם ולזרוק כסף לפח. מתי נצטרך עיצוב יוקרתי? או יותר נכון לשאול – מי רוצה עיצוב יוקרתי? ובכן אנו יודעים שכל אדם עמיד כלכלית ירצה לחיות את החיים הטובים וליהנות מבית יוקרתי ואיכותי, שכן הוא גם יכול להציע לבן/בת זוגתו וילדיו איכות חיים גבוהה יותר. מלבד אלה, ישנם עורכי דין ובעלי מקצועות הנחשבים מכובדים המעוניינים לשדר יוקרה כל הזמן, הן במשרד או בקליניקה שלהם והן בבית שלהם. תתפלאו – אבל לא לכל אחד מתאים לחיות בדירה בעלת עיצוב יוקרתי וגם לא כל אחד רוצה בכך, אולם אלה שכן רוצים יכולים ליהנות מאינספור עיצובים ורעיונות מיוחדים לעיצוב היוקרתי של הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האם אפשר להפוך כל חלל ליוקרתי?

התשובה היא ככל הנראה כן. גם חלל קטן וגם חלל גדול אפשר לעצב בצורה יוקרתית, גם דירות, גם חנויות, גם משרדים וגם בתי עסק שונים אפשר לעצב בצורה יוקרתית. עם זאת, צריך להתחשב גם בסביבה, בשטח הגינה אם יש ועוד. הפיכת החלל ליוקרתית תיעשה כאשר תרצו לשפר את אורח החיים שלכם (אם מדובר בעיצוב הבית כמובן), או לשפר את המכירות והעסקאות שאתם סוגרים במשרד שלכם שכן אתם רוצים לשדר יוקרה ללקוחות שלכם.

מה ההבדל בין עיצוב יוקרתי לרגיל?

עיצוב פנים יוקרתי יהיה נבדל מעיצוב פנים רגיל בכמה וכמה פרמטרים.

  • סוג ואיכות הריהוט – בראש ובראשונה נתייחס לסוג ואיכות הריהוט. רהיטים פשוטים שעלו מעט כסף עשויים לשדר "זול" שזה ההיפך מיוקרתי. רהיטים יוקרתיים לא רק יקרים יותר אלא גם איכותיים יותר והחומרים מהם הם עשויים מחזיקים לאורך שנים רבות יותר.
  • צבעים – בית בצבע אפרסק לא יכול לשדר יוקרה. במקרה של משרדים למשל עדיין ניתן לעצב את המשרד בצורה יוקרתית גם בצבע כזה או אחר, אם זהו חלק מצבע המותג שלכם. בדרך כלל נהוג להשתמש בצבעי השחור/לבן עם גוונים של אפור/באז' על מנת להבליט את החלל ולייצר את הקונטרסטיים הנכונים בין הצבעים.
  • עיצובים מיוחדים וטכנולוגיה מתקדמת – עיצוב יוקרתי נבדל מעיצוב רגיל בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת (למשל תאורה חכמה או מערכת בטיחות לבית) וכן בשילוב עיצובים מיוחדים.
  • מרווח פנימי – המרווח הפנימי הינו קריטי שכן היכן ראיתם מקומות יוקרתיים המעוצבים בצורה צפופה ולא נעימה? תחושה של אי נעימות במקום או של מחנק מפחיתה מהערך של העיצוב היוקרתי.

כיצד נבחר מעצב פנים מתאים?

בחירת מעצב פנים מתאים לעיצוב הבית היוקרתי שלכם תיעשה בבחינת מספר פרמטרים חשובים: ראשית מהי מידת ההקשבה לצרכים שלכם? כיצד הרעיונות של המעצב משתלבים עם החזון והרצונות שלכם כלקוחות? דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק הוא המלצות מלקוחות קודמים של המעצב. לבסוף, כדאי להיפגש עמו, להראות לו את הנכס ולהתרשם ממנו בשטח כדי לקבל תחושת בטן אם זהו האדם שאתם רוצים לתת לו לעצב את החלל הפרטי שלכם.

 

Back to top button