מבזקיםפוליטי / מדיני

"אל תבזבזו לציבור 2.5 מיליארד שקלים על גחמות פוליטיות"

התנועה לאיכות השלטון שלחה היום (שני) מכתב לכל ראשי הסיעות, בדרישה כי יעשו מאמץ אחרון להימנע מפיזור הכנסת וגרירת מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת. "יש לשמור על אמון הציבור בשלטון ולהימנע מבזבוז כספי עתק למשק הישראלי"

בתאריך ה-30.4.2019 כוננה הכנסת ה-21, לאחר בחירות שעלו למשק הישראלי כ-2.5 מיליארד שקלים. לאור הקשיים המסתמנים במגעים להשלמת המשא ומתן הקואליציוני, שעתיד להגיע לסיומו בעוד יומיים, ועל פי פרסומים בכלי התקשורת, התגבשה ע"י סייעת הליכוד הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-21, במה שנחזה להיות חלק נוסף במארג שנועד להבטיח את תפקידו של בנימין נתניהו כראש הממשלה, ותוך סיכול האפשרות שנשיא המדינה יטיל את מלאכת הרכבת ממשלת ישראל ה-35 על מועמד אחר.

בתנועה לאיכות השלטון אמרו כי על ראשי הסיעות לגלות אחריות לאומית כלפי אזרחי ישראל, ולבצע מאמץ אחרון להימנע מפיזור הכנסת ה-21, תוך שמירה על אמון הציבור בשלטון, הגנה על ההליך הדמוקרטי, וחשוב לא פחות – שמירה על קופה הציבורית והימנעות מבזבוז כספי עתק למשק הישראלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל כך, קוראת התנועה לכל ראשי הסיעות להצביע נגד פיזור הכנסת, ובמקום זאת לקרוא לנשיא המדינה להעניק את האחריות להרכבת הממשלה לחבר כנסת אחר תוך הימנעות מהליכה לבחירות והעלויות התקציביות המלוות בכך.

בחירות 2019

Back to top button