מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה עצרה צעירה שהשמיעה מוזיקה והטרידה את מנוחת השכנים

בסוף השבוע האחרון (שבת) התקבלו מספר תלונות על מוזיקה מחרישת אוזניים ברחוב גלעד בנצרת עלית. השיטור העירוני הגיע למקום, איתר את הדירה והורה לבעלת הדירה, צעירה בשנות ה-20, להפסיק את הרעש המפריע לשאר השכנים במקום.

הצעירה הפסיקה את הרעש ומיד עם עזיבת השוטרים את המקום הפעילה את המוזיקה בעוצמת קול גבוהה ששוב המטרידה את מנוחת השכנים והם הזעיקו את השוטרים פעם נוספת.

בעלת הדירה עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה, והרמקולים שהיו בדירה נתפסו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

גם בסוף השבוע הקודם התקבלו מספר תלונות במוקד העירייה ומוקד 100 של משטרת ישראל על מוזיקה מחרישת אוזניים הבוקעת מאחת הדירות ברחוב תירוש בנצרת עלית.

השיטור העירוני הגיע למקום, איתר את הדירה והורה לבעל הדירה להפסיק את הרעש.

לאחר מספר דקות הוזעקו השוטרים שוב לאותו רחוב והופתעו לגלות כי המוזיקה בוקעת מאותה דירה בה ביקרו קודם לכן. בעל הדירה בן 32 עוכב לחקירה והרמקולים, המגבר והמחשב שהיו בדירה נתפסו ונלקחו לתחנת משטרת נצרת עלית.

צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מציינים, "כחלק משיפור השירות לאזרח הוחלט על מתן דגש באכיפת עבירות הפוגעות באיכות החיים של התושבים וביניהם הקמת רעש בדגש על חודשי הקיץ. משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות אכיפה הכוללות קנסות (320 ש"ח ו720 ש"ח) תפיסה של ציוד הגברה ואפילו חקירה פלילית, למען רווחת האזרח, ומבקשת מהציבור בדגש על הורים לבני נוער לדאוג כי ילדיהם ינהגו על פי חוק ותוך גילוי רגישות לתושבים."

3 תגובות

  1. הייתה תקופה שמשטרת חדרה הקפידה על נושא הרעש, אבל זה חלף. כבר הספקתי להתייאש מהם.

  2. מתלוננת כבר חודשים על רעש, אמנם מגיעים להשתיק אבל השכנים ממשיכים..
    חבל שלא מחרימים להם גם.

  3. טוב מאוד…!!אמש ב-12.00 בלילה ,במרכז העיר, החלו קידוחים ורעש אדיר נשמע.לאחר טלפונים למוקד העירוני,העניין טופל לשביעות רצוננו….תודה לעירייה….השאלה מי החוצפן שמעז לקדוח מתחת לאוזנינו בשעה כל כך מאוחרת…? אנשים איבדו כל הגיון.

Back to top button