מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל העניק תעודות הצטיינות ל-40 חיילים וקציני מילואים

לרגל שבוע ההוקרה למילואים, נערך אתמול (שני) טקס קצינים וחיילים מצטייני ראש המטה הכללי במערך המילואים לשנת 2019, בבסיס גלילות. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, חברי פורום המטה הכללי, קצין המילואים הראשי, תא"ל ארי סינגר ובהשתתפות הקצינים והחיילים המצטיינים ובני משפחותיהם.

במהלך הטקס, העניק הרמטכ"ל לארבעים קצינים וחיילים המשרתים במערך המילואים בכלל יחידות הצבא, תעודות הצטיינות על פועלם בשגרה ובחירום. בין מקבלי תעודות ההצטיינות ניתן למצוא אנשי מילואים הממשיכים להתנדב מעבר לשנות השירות הנדרשות בחוק, וכן אנשי מילואים המשרתים מספר רב מהממוצע של ימי מילואים. אנשי המילואים קיבלו אות הצטיינות על רוח ההתנדבות, הרעות, המחויבות וההקרבה, ועל תרומתם הרבה לביטחון המדינה.

צילום: דובר צה"ל

הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי אמר בטקס כי "מערך המילואים, המתייצב לשירות, מכל חלקי העם, וממלא את שורותיו של צה״ל בכוח אדם, בניסיון מקצועי ומבצעי, בערכים וברוח ייחודית שאין לה אח ורע. אתם המצטיינים, חוד החנית שלו החוד הבולט במסירות, בהישגים וברוח. הנכונות לתת לחברה, להעניק לציבור, לתרום לכלל, הוא שהופך אתכם לאזרחים שהחברה צריכה להסתכל עליהם בהערכה רבה ולהוקיר להם תודה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

"באותה נשימה, אינכם מונעים מכוח ההוקרה- מובילה אתכם תחושת המשמעות המלווה את השירות הצבאי, והעובדה שאתם רואים בשירות זכות ולא רק חובה היא שגורמת לכם לסיפוק, והיא שמהווה מקור לגאווה על היותכם חלק מכוח המגן של מדינת ישראל." אמר הרמטכ"ל והוסיף, "לצה״ל, ולי כעומד בראשו, אחריות לספק לכם את התנאים הנדרשים על מנת שתוכלו לעמוד במשימות אותן אנו מטילים עליכם. אחריות זו באה לידי ביטוי בקיומן שלתוכניות מבצעיות, באימונים ובהצטיידות".

צילום: דובר צה"ל

"מנגד, יש לנו מה לשפר בנושא, ועלינו להמשיך ולפתח שיטות, להתאים יחידות צבאיות ולהקצות משאבים, כדי שנעמיד מערך מילואים כשיר ואיכותי, שיפעל במיומנות ביום פקודה. השילוב של צבא סדיר ומילואים הוא שמאפשר את העמידה במשימתנו, ואת יכולתם של אזרחי מדינת ישראל לחגוג את עצמאותם, במדינה ריבונית ומשגשגת" ציין הרמטכ"ל.

צילום: דובר צה"ל

"זאת היתה תזכורת בלבד, ואני מכיר, יודע ומשוכנע שכך יהיה גם בכל עימות עתידי אליו נידרש, עימות קטן כגדול. כשיקירכם מתגייסים למאמץ הצבאי כל המשפחה מתגייסת, ולכן, אות ההצטיינות שניתן להם היום מוענק במידה רבה גם לכם." סיכם הרמטכ"ל כוכבי.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

רשימת המצטיינים:

פיקוד הצפון

רס"ן (מיל') יונדב הורוביץ
רס"ן (מיל') עדי עסיס
רס"ן (מיל') ש'
רס"ם (מיל') נבו לביא
רס"ר (מיל') עמיר שוקרון
רס"ר (מיל') יוגב גלעדי
רס"ר (מיל') ניזאר חסיסי
רס"ם (מיל') נאיף טפאש

פיקוד המרכז

רס"ן (מיל') איליה שיכמן
סרן (מיל') יחיאל רייט
רס"ם (מיל') מוטי אביטבול
רס"ר (מיל') אלישע מדן
רס"ר (מיל') שי לוין
רס"ן (מיל') נופר גל ים

פיקוד הדרום

רס"ן (מיל') עידן אבידור
סרן (מיל') נתנאל אלקובי
סרן (מיל') אברהם זלן
רס"ם (מיל') שלמה גוזי
רס"ם (מיל') ברק פיטוסי
סרן (מיל') מאיה זלצר

פיקוד העורף

רס"ן (מיל') טל פונק
קמ"א (מיל') תומר גקלר
רס"ן (מיל') וסאם חסאן
רס"ר (מיל') גדעון תירוש

חיל האוויר

רס"ן (מיל') שמרית בינשטוק
רס"ן (מיל')א'
רס"ן (מיל') ט'
רנ"ג (מיל') מ'
רס"ם (מיל') עופר בוטנריו

חיל הים

רס"ן (מיל') ש'
רס"ם (מיל') א'

זרוע היבשה

רס"ן (מיל') א'
סרן (מיל') הלנה פלדמן
רס"ר (מיל') א'
רס"ר (מיל') עומר פיצ'וטו
רס"ר (מיל') יצחק מימון

אגף המודיעין

רס"ן (מיל') י'
רס"ר (מיל') ע'
אגף התקשוב וההגנה בסב"ר
רס"ן (מיל') יאיר בורובסקי
רס"ם (מיל') מרדכי מרציאנו

תגובה אחת

Back to top button