מבזקיםפוליטי / מדיני

פצצה פוליטית: נתניהו הציע למפלגת העבודה להצטרף לממשלה

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות פרסם הערב (רביעי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע למפלגת העבודה את תיק האוצר ועוד שלושה תיקים בתמורה להצטרפותה לממשלה. כמו כן ציין סגל כי הצעתו של נתניהו כוללת גם את גניזת חוקי החסינות וההתגברות‏ וביטול חוק בוררות חובה. בליכוד סירבו להגיב לדיווח.

סגל מציין כי גבאי ורוסו שוקלים את ההצעה אך יחימוביץ' ושמולי מתנגדים וכך גם עמיר פרץ שצפוי להיפגש הערב עם גבאי בשעה 21:30 ולדון עמו על המהלך.

עוד חושף סגל כי כחלון נשאל היום בצהריים על ידי ראש הממשלה האם הוא יסכים לוותר על תיק האוצר ונענה בשלילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבי גבאי טרם הגיב לדיווח אך הפעיל החברתי אלדד יניב אמר כי "אבי גבאי לא פוליטיקאי. הוא בנאדם עם מילה. ולעולם לא ישבור את המילה שנתן לי באופן אישי ולעוד רבבות. גבאי הוא איש אמת שמבין שאת משטר נתניהו מפילים. לא מצילים. אני לא מעלה על דעתי אפשרות אחרת כשמדובר בגבאי. גבאי לעולם לא יתנהג כמו כחלון. סומך על המילה שנתן לי באופן אישי. ככה פשוט."

יו"ר העבודה, אבי גבאי

6 תגובות

  1. אתה לא רוצה שמפלגת העבודה תיהיה בממשלה? זה יעשה רק טוב לבוחרים שלהם! כי בראשות הממשלה מפלגת העבודה לא תיהיה! זה רק מראה שעד כמה לא רוצים שביבי יהיה ראש הממשלה ולא אכפת להם מי יהיה? העיקר לא ביבי! לא חושבים על האינטרס של מפלגת העבודה ועד כמה זה יכול לעזור ולהשפיע לטובה לבוחרים של המפלגה במקום להיות באופוזיציה כל הזמן! אל תשכח שמפלגת העבודה בקושי עברה את אחוז החסימה! ובכלל תחשוב על אחדות בעם!!!

  2. עכשיו גם הליכודניכים ראו את פרצופו האמיתי של ביבי. .. לא חושב על העם רק על עצמו.

Back to top button