מבזקיםמשפטי/פלילי

שני אחים מירושלים הואשמו בהריגה, עבירות בנשק וסחיטה באיומים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד אבו עסב ואיברהים אבו עסב, תושבי מחנה הפליטים שועפט שהשתתפו בתקיפתו של אדם שהסתיימה במותו. כתב אישום מייחס לשניים, שהינם אחים, עבירות של הריגה, עבירות בנשק וסחיטה באיומים.

בהתאם למתואר בכתב האישום, ביום 24/4/19, התרחשו שני עימותים אלימים בין הנאשמים ובני משפחתם לבין נוספים במחנה הפליטים שועפט, אשר כלל גם שימוש בכלי נשק. העימותים התרחשו, בין היתר, ברחבה אשר מחוץ לבניין בו התגורר המנוח. המנוח, היה בעל שליטה במצלמות אבטחה ומכשיר DVR אשר הנאשמים חשדו שתיעדו את הרחבה במהלך העימותים. בעקבות החשד האמור, גמלה בליבם של הנאשמים החלטה לקבל לחזקתם מהמנוח את מכשיר ה-DVR אשר להבנתם יכול לחשוף את פרטי העימותים. הנאשמים ואדם נוסף התחמשו באקדחים ויצאו אל הרחוב באזור סופרמרקט אל סובח אשר במחנה הפליטים בשועפאט.

מוחמד אבו-עסב התקשר אל המנוח וביקש ממנו לרדת אל הרחוב במטרה ליצור איום מוחשי שיגרום לו להעביר את ה-DVR לידיהם. בעקבות שיחת הטלפון פגש אותם המנוח סמוך לסופרמרקט והתנהל ביניהם שיח בעוד הם נושאים את האקדחים במקום גלוי. במסגרת אותו שיח איימו הנאשמים על המנוח ודרשו כי יעביר לחזקתם את מכשיר ה-DVR. המנוח החל צועד חזרה אל ביתו והשלושה התקרבו אליו והחלו יורים לעברו כ-6 יריות מטווח מטרים בודדים עד להתמוטטותו על הרצפה. לאחר מכן התרחקו מהמקום. כעבור כשעה וכתוצאה מפצעי הירי אשר גרמו לאיבוד דם רב, מת המנוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button