מבזקיםמשפטי/פלילי

7 סעיפי אישום כנגד בן 17 בגין פריצה לעסקים בחולון בבת ים

בתום חקירה משטרתית מסועפת הוגש אתמול (רביעי) כתב אישום נגד קטין תושב חולון, בגין התפרצויות לעסקים, גניבה וגרימת נזק לרכב.

תחילתה של החקירה בתלונות שהתקבלו במהלך החודש בגין גרימת נזק לרכב ברחוב קדושי קהיר בחולון ופריצה לעסק וגניבה מתוכו ברחוב ראש פינה בחולון.

במסגרת החקירה אספה המשטרה עדויות וראיות ויזואליות ופורנזיות מהזירות והן אשר הובילו את החוקרים לזהות חשוד במעשה. עם מעצרו של הנאשם, תושב חולון בן 17, הסתעפה החקירה והתרחבה. לנאשם יוחסו עבירות נוספות של פריצות לעסקים ברחבי העיר חולון ואף בבת ים .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פריצות אלו התבצעו לאורך תקופה של כארבעה חודשים. חלק מהמקרים לא דווחו למשטרה והיחידה החוקרת היא זו שיזמה פניה לבעלי אותם עסקים. מתוך מרבית המקומות גנב הנאשם כסף בסך של מאות שקלים ואלפי קופסאות של סיגריות, אותן מכר. מאחד העסקים גנב הנאשם סיגריות בשווי של כ 20.000 ש"ח. בכל ההתפרצויות גרם הנאשם נזק רב לרכוש.

צוות החקירה עמל ללא לאות על מנת לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם וזאת לצורך הגשת כתב אישום. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט לנוער בתל אביב ואתמול, עם סיומה של החקירה הוגש נגדו, באמצעות שלוחת תביעות נוער תל אביב, כתב אישום הכולל 7 סעיפים וכן בקשה למעצר עד תום הליכים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button