צרכנות

מאוורר תעשייתי

המאוורר בעל הכנפיים ששימש אותנו בנאמנות עד לפני שנים לא רבות מפנה אט אט את מקומו לטובת המזגן. אם בעבר היו הבתים בישראל מצוידים בכמה וכמה מאווררים על מנת שניתן יהיה להתמודד מפני החום הקיצי העז, הרי שכיום, מתייחסים אל המאוורר די בזלזול עד שיש כאלה המכנים את המאוורר כסוג של מפזר חום. כי הוא למעשה מניע את האוויר החם מצד אל צד. אז אולי זה קצת מוגזם לומר כך ובעצם המאוורר כן מצליח ליצור משב שמעניק תחושה נעימה כאשר תנאי מזג האוויר הם קשים. אך בכל זאת, מי עדיין צורך מאווררים? אנחנו כמעט ולא מוצאים את המוצר החשמלי הזה בבתים הישראליים. כי היום עושים כולם שימוש במזגנים.

מזגנים בכל מקום?

אז למעשה יש לנו כיום מזגנים ממש בכל מקום. כאשר אנחנו נכנסים לרכב או לחילופין נוסעים בתחבורה הציבורית, אנחנו נהנים מהמזגן הנעים. כאשר אנחנו מגיעים למקום העבודה, למשרד, לחנות או ללימודים בבית הספר, גם במקומות הללו יש לנו את המזגנים. למעשה כל חנות שאנחנו נכנסים אליו היום מצויד במזגן נעים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אך בכל זאת ישנם המקומות שם אי אפשר להיעזר במזגנים.

באיזה מקומות המזגן לא יהיה יעיל?

המזגן הינו יעיל אך ורק בחללים סגורים, כאשר מפעילים מזגן בחלל פתוח לא חשים כלל בצינון של המזגן ומנגד חשבון החשמל תופח בצורה מדאיגה בעקבות כך. כאן הגענו למקומות הדורשים פתרון אחר מלבד המזגן.

אם מדובר בגני אירועים שם נערכים אירועים תחת כיפת השמים, ברור כי מאוורר תעשייתי הוא זה שיעניק את הפתרון המלא. אם זה כאשר מדובר במשקים, ברפתות, בלולי התרנגולים, כל המקומות הללו סובלים גם כן מהחום העז ויש למצוא פתרון הולם לבעיה הלוהטת.

הפתרון ברוב רובם של המקרים זהו המאוורר התעשייתי. המאוורר התעשייתי מעניק למעשה את הפתרון הטוב ביותר בהתאם לנתונים הקיימים במקום.

המאוורר התעשייתי הוא מאוורר עוצמתי במיוחד המצליח לשלוט על אזורים נרחבים במיוחד והוא מעניק מענה מושלם לכל אזור כזה.

דגמים של מאווררים תעשייתיים

גם בתחום המאווררים התעשייתיים קיים מגוון גדול של אפשרויות כאשר הלקוח אמור לבחור את המוצר שיענה על הצרכים שלו.

Back to top button