צרכנות

כפולמוצרי פרסום ומתנות – הם רווח כפול, גם הפתעה ללקוח וגם קידום לעסק

לכל עסק חברה או ארגון, כדאי ומומלץ לתת תשומת לב מיוחדת לתקציב שהם מייעדים עבור מוצרי פרסום ומתנות, שהרי היום מוכח מעבר לכל ספק, שהשימוש במוצרי פרסום ומתנות הם חיוניותם ביותר לקידום העסק, להגדלת המכירות של החברה, או לחיזוק הקשר עם הלקוחות. כשאתם משקיעים במוצרי פרסום ומתנות עבור הלקוחות שלכם, תוכלו להיות בטוחים, שבעבור השקעה קטנה תשיגו תוצאות גדולות.

 מה זה מוצרי פרסום ומתנות ?

מוצרי פרסום ומתנות הם כל מתנה, או גאדג'ט, בכל גודל או צורה,  קטנים או גדולים עם מיתוג לוגו העסק שלכם וברכה או סלוגן אם ברצונכם להוסיף, שאתם נותנים במתנה ללקוחות החברה, מוצרי פרסום ומתנות, ניתנים כשי מתנה , גם בדוכני החברה באירועי תערוכות גדולים, נשלחים ללקוחות החברה בפרוס החגים, ולא חסרים חגים בשביל שתוכלו לגוון את המתנות הפרסומיות שאתם שולחים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למה חשוב לתת מוצרי פרסום ומתנות ?

מוצרי פרסום ומתנות הם דרך נפלאה לשווק את העסק שלכם, בעזרת הלקוחות, כשהם לדוגמא לובשים בחורף את מעילי הפליז ששלחתם להם עם לוגו החברה מתנוסס עליהם, או חובשים בקיץ בדרך לים כובעי קסקט צבעוניים ממותגי החברה שלכם, בקיצור בכל  פעם שהלקוחות משתמשים במוצרי הפרסום והמתנות, הם נזכרים בכם,ממליצים עליכם ועושים את העבודה בשבילכם.

היו בטוחים שמוצרי הפרסום והמתנות הממותגות שהשקעתם בהם, מייצרים רווח כפול עבורכם.

ראשית – מצד הלקוחות, גרמתם להידוק וחיזוק הקשר עם הלקוח, על ידי כך שהפתעתם ושימחתם את הלקוח שלכם לקראת החג עם בונבוניירה משוקולד יוקרתי או בקבוק יין שהוא ישמח לשתות, או פינקתם את הלקוחות במארז סבוני ספא יוקרתי, או חלוק אמבטיה מפנק,

ושנית מצד העסק – כמובן שגם העסק הרוויח פרסום ושיווק בפריסה רחבה, בעבור הגדלת המכירות ועוד.

אילו מתנות כדאי לתת ?

בתחום הזה השמים הם הגבול, מגוון מוצרי הפרסום והמתנות הוא רחב ומשתנה מעונה לעונה ומחגים ומועדים לאירועים מיוחדים בחוץ ובפנים, וגם לפי עונות השנה, תמיד תוכלו למצוא ולהתאים מתנה נפלאה על פי התקציב ובכל פעם תפתיעו מחדש ותשמחו את הלקוחות שיישארו נאמנים לכם ואף ימליצו עליכם בחום לחברים.

גם עבור קהל יעד ספציפי ומשתנה כמו נשים או ילדים או מבוגרים, לכולם ניתן למצוא מתנה פרסומית מתאימה מהמבחר הקיים, למשל עבור ילדים בקיץ ניתן לרכוש כדורי ים עם לוגו החברה, עבור קהל לקוחות של נשים בלבד ניתן למתג צעיפים יפים, איכותיים וצבעוניים, עבור לקוחות מבוגרים ניתן להזמין מושב מרופד לאירועים, ומשפחות ישמחו תמיד לקבל מנגל או צידנית לטיולים.

Back to top button