מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ פורר: "ליצמן וגפני – אנחנו לא עובדים אצלכם"

ח"כ עודד פורר הגיב הערב (חמישי) לאיומי החרמות מצד הסיעות החרדיות: "ליצמן וגפני – אנחנו לא עובדים אצלכם. אנו עובדים של מיליוני אזרחים ואזרחיות משלמי מיסים, רובם משרתים בצהל או עושים שירות לאומי, שלהם אנו מחוייבים בדין וחשבון."

עוד הוסיף ח"כ פורר כי, "איומי החרמות מצד הסיעות החרדיות על ישראל ביתנו מזכירות שיטות ממקומות אחרים, ולצערי ישנם מפעלים בארץ הסובלים מאיומים דומים. בניגוד לסיעות החרדיות, מבחינתנו אין חרם, אין לנו בעיה לשבת איתם בממשלה, ובלבד שהאיזון יישמר – העקרון של חייה ותן לחיות וההבנה שצה"ל, על חייליו וחיילותיו, הוא מוסד חשוב במדינת ישראל , שהשירות בו הוא ערך".

4 תגובות

  1. הבעיה עם החרדים היא שמצד אחד הם רוצים להסתופף בגיטאות משלהם, להתבדל לחלוטין משאר האוכלוסייה במדינה. מצד שני הם רוצים להכפיף עלינו את מנהגיהם. ליצור מצב הזוי שכדי שהם יוכלו לצאת מידי פעם אל מחוץ לגיטו, ולהרגיש "כמו בבית", גם אנחנו אנוסים לחיות כמותם. זה מצב הזוי ובלתי ראוי

  2. מסכימה בהחלט עם מר פורר.זה מה שצריך להיות .כל אחד יכול לחיות לפי רצונו.שלא יכתיבו לנו מה לעשות.לא מספיק שאנחנו החילוניים מממנים אותם.יש להם דרישות בלי סוף.

  3. שמאול זה אויבים, בוגדים, רוצחים אנסים ופדופילים כשמתאמנים מול דיקטטור זה חייב להיות ימין-ימין אחרת תקבל סרק, סרק, סרק

  4. אני לא מאמין שזו הדעה שלך לכם חברי הכנסת מישראל ביתינו אין דעה תתחיל להתאמן שמאל ימין
    לפי ההוראות של הדיקטטור ליברמן

Back to top button