חדשות הארץמבזקים

"הישראלי המכוער": תלמידים החריבו וילה בה התארחו במושב שומרה

במושב שומרה שבגליל העליון, במקום הכי שקט ופסטורלי בצפון התרחשה סערת טורנדו, אבל כזאת שרק תלמידי תיכון ישראליים וחסרי חינוך מסוגלים לייצר. כן כך נראים הישראליים המכוערים והתמונות מדברות בעד עצמן.

בעל הווילה במושב שומרה לא תיאר לעצמו שיקבל בחזרה את הווילה אותה השכיר לתלמידי תיכון מבית שאן, כפי שמיד תראו בסרטון המצורף שאותו תיעד בעל המקום לאחר עזיבת הנערים.

טלוויזיה שנתלשה מהקיר, כיסאות וספות שבורות, לכלוך וזוהמה בכל פינה בבית, ריח חריף של אלכוהול ובקבוקים בכל חדר, סדינים ומצעים שדרכו עליהם ונזרקו על הארץ והרשימה עוד ארוכה… זה ההרס והחורבן שהשאירו אחריהם תלמידי כיתה יב' שהגיעו לבלות במקום נשף סיום. וחשוב לציין כי על פי החוזה נאסר על הנוכחים להביא אלכוהול וכן נדרשו להגיע עם מלווה מבוגר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קשה לראות את התמונות ועוד יותר קשה להבין איך אותם נערים מסוגלים להתנהג במקום בו אדם השקיע את מיטב כספו על מנת לאפשר לנופשים מקסימום הנאה כשהם מגיעים לנוח וליהנות מהמקום והנופים המרהיבים של הצפון.

רק מהסרטון והתמונות ניתן ללמוד כי הנזק במקום הוא אדיר. אין ספק שכבר נמאס לנו לשמוע על "הישראלי המכוער" ועל גורמי האכיפה לפעול ביד קשה על מנת למגר תופעות מעין אלו שמכתימים את החברה הישראלית והנוער בכלל.

כשזה קורה בארץ זה מזעזע וכשזה קורה בחו"ל זה מזעזע אפילו עוד יותר כי המארחים רואים את ישראל באופן כללי ולא את אותם פורעים. יש לא מעט מקומות בעולם, וגם בארץ תימצאו לא מעט כאלה שמסרבים לארח ישראלים ורק בגלל הסיבה הזאת, ובצדק.

אירוע שכזה חייב להתפרסם בכל מדיה תקשורתית ולפתוח את מהדורות החדשות על מנת לזעזע ולמגר תופעות בזויות כאלה הפוגעות בתדמית של הנוער בישראל ובכלל בתדמיתנו בעולם כולו.

וילת אירוח במושב שומרה
וילת אירוח במושב שומרה

וילת אירוח במושב שומרה

34 תגובות

  1. חברה האלה מצפון תל אביב ואין להם שום קשר למפלגה כולם לא מצביעים מתוך מחאה לא הולכים לצבא בעיות מצפון……

  2. במקום להאשים את הממשלה יותר פשוט לחייב את ההורים בתשלום הנזק זה חינוך של ההורים ולא של אף אחד אחר…..

  3. צריך לשמוע צד שני.
    הנערים למשל טוענים שגורשו מהוילה שלש שעות לפני סיום ולא היתה להם הזדמנות לנקות.
    כמו כן קיים סרטון המראה תגרה אלימה של המשכיר וחבריו לבין התלמידים, שיתכן שבמסגרתה קרו הנזקים.
    בשאר חדרי הדירה אין שום נזק רק חוסר סדר. ולא נתנו להם לנקות בזמן.
    כמו כן קיימות מצלמות אבטחה במקום, והעובדה שבעל הדירה פרסם רק דקות בודדות, מוכיחה לכאורה שגם לו יש מה להסתיר.

  4. ממש עצוב, מתסכל.
    שהצעירים ישלמו את ההרס שעשו, עוגמת הנפש והצער

  5. זה בררה.זבל אנושי! מעניין אם עשו סלפי אחרי ש"סידרו" את המקום,כדי להראות כמה הם נהנים.בעלי צימרים שייק בטחון בסכום מרתיע.

  6. אתה רציני שאתה בכלל כותב את זה? וילה מבודדת במושב שומרה בצפון. למה להרוס? גם נוער צריך לדעת איך להחזיר מקום! מזתומרת?! לשבור טלויזיה? ריהוט? טינופת שבמקלחות ובשירותים? שבירה של חפצים? טינופת על הרצפה? מה זנץה, ג'ונגלים של אפריקה?! זה האיכות הכי ירודה שיש! כשהייתי צעירה והתארחתי, בכל מקום, גם בבית מלון, תמיד השארתי מסודר. אף פעם לא לכלכתי ולא השארתי בלגאן. לתת כבוד למקום בו אתה מתארח. גם לא היו לי חברות שעושות ברדק. מכאלה התרחקתי כמו מאש. לא אוהבת את הונדליזם הזה. גועל נפש! והם גם לא עמדו בחוזה שלא מאפשר הכנסת אלכוהול. וכמה בקבוקי פינלנדיה היו שם! בירות, לכלוכים בבריכה, קירות שבורים. טוב שלא עקרו את הדלתות! השאירו אחריהם הרס וחורבן. חרא של נוער התארח שם.
    ואם אתה מצדד בהם, כנראה שאתה בדיוק כמותם!

  7. דווקא ליכודניקים כן מקבלים חיילים. תגובה מטופשת. לא קשור מי ומה הם. אין לך יכולת לדעת, אלא ע"פ שמות המשפחה. יצאת גזען מסריח. דפוק

  8. לעצור אותם ולתבוע להם את הצורה! נבלות
    כמה הרס! ונדליסטים! יש לכם את השמות שלהם, אתם יודעים מי אלה, תכנסו באמאמא של הזבלים הבהמות האלה!!!

  9. זבלללל של נוער.. בהמות זבלים.. תתלונן במשטרה.. תביא לשם אחד ואחת שינקו הכללללללל הייתי קורעת אותם

  10. מה הקשר בין בשר לחלב? מדובר באקווריום של סבתא ואתה ממציא לי חיזבאללה

  11. למה אתה לא לוקח שיק פקדון ע"ס נניח 5000 ש"ח מכל אחד עוד בהתחלה והיית מונע את זה לתמיד

  12. לא יכולתי לצפות בסרט אפילו עד לאמצעו. עצוב שאנשים כה צעירים מסוגלים להתבהמות מבחילה כל כך. משתתפת בצערם של בעלי הצימר ומאחלת להם שיתאוששו מהמפגע הזה הן כלכלית והן מוראלית

  13. לא מבין מה רוצים מהנערים. זה החינוך שקיבלו. אם שר הפנים הוא מושחת מורשע. אם ראש הממשלה מכהן ונבחר עם 3 תיקי אישום. אם רוב חברי הקואליציה ברברים. מה רציתם שיצא מהנוער הישראלי?.

  14. באם אתה יודע מי הם הגש מיד תביעת נזיקין בסכום עתק . אפשר גם לפרסם השמות כדי להזהיר את האחרים. אני מזמן כבר לא מקבל חיילים, תלמידים, וגם לא אורחים בסילוסטר.

  15. מי שקונה נכס בשביל להשכיר אותו למסיבות של תלמידים מקבל בדיוק את מה שמגיע לו. מה אשמים השכנים שלו שכל יום או יומיים יש להם מסיבה ליד הבית והם לא מסוגלים לישון כי יש להם מסיבת קריוקי ליד הבית. בקיצור, אם הוא יודע שהוא משכיר את זה לטובת מסיבה של תלמידים ולא אכפת לו מהשכנים האומללים, שיהנה גם.

  16. אתה יכול להוציא את האנשים מהמערות (ולהביא אותם לישראל)אבל גם בדור השלישי והרביעי אינך יכול להוציא את המערות מהאנשים…לא צריך להרחיק עד שומרה רק להביט בהם בכנסת בשפת הגוף ובתוכן את השמות אתם מכירים כולם עם אותו DNA…והמבין יבין.

  17. החינוך והתרבות זה הבית היהודי והליכוד בתבלון ש"ס. בנט, שקד, רגב, דרעי הם פרצופו של "הימין" הישראלי סטייל בית שאן. זה "ימין" "חזק".
    את האלכוהול הם אולי קנו מאבא של רגב ? הוא מכר אלכוהול מזויף ומסוכן, אז יתכן שזה בגלל זה ?

  18. למה לא מפרסמים את השמות והתמונות של העבריינים האלה?
    היום שיימינג יותר יעיל ממשטרה ובתי משפט.

  19. להוציא את הכיתה לטיולים , רק לאחר פעולת ניקיון מתואמת עים בעל הוילה ; ורק אז זה יבוא לידי ביטוי , בשיפור בציון המשמעת .

  20. מטורף לגמרי. לתבוע להם את הצורה. ואת ההורים שלהם. זה פלילי לחלוטין. נראה נזק של לפחות 150 אלף שקל.

  21. מזעזע. לא שווה בגרות ולא כלום אם אנחנו מוצאים בתוכנו וונדליזם כזה.
    יש הרבה נוער נהדר בישראל וחבל שהמיעוט ממיט בושה כזו על הנוער.
    ההורים במקרה הזה צריכים לשאת בהוצאות והנערים ללכת לאותה וילה שהרסו ולנקות.

Back to top button