מבזקיםרצועת עזה

הג'יהאד האסלאמי: בעימות עם ישראל נשגר מעל 1,000 רקטות ביום

מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי, זיאד נחאלה איים על ישראל ואמר כי "לוחמי ההתנגדות הפלסטינית מוכנים להילחם ולמות מות קדושים בשדה הקרב בלי חשבונות."

בראיון טלוויזיוני בערוץ אל-מנאר, תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה, ששודר אתמול (חמישי) בערב אמר נחאלה כי "הלוחמים הם אלה שייצרו את הנשק באמצעותו יוכלו לפגוע בכל הערים הציוניות, מה שמעיד על כך שרוב הנשק בעזה שנמצאת תחת מצור הוא ייצור של ההתנגדות."

עוד אמר, "אני לא חושב שהמצור שהכיבוש מטיל על עזה יכול לפגוע בהתנגדות, אלא להיפך, ההתנגדות שכללה את פיתוח הנשק שיכול להגיע לתל אביב ולכל הערים הציוניות." הוא הדגיש כי "ההתנגדות מסוגלת להפגיז את ערי ישראל בלמעלה מ-1,000 רקטות ביום. להתנגדות יש יכולת לעמוד איתן בכל עימות עתידי וזאת למרות ההבדל במאזן הכוחות, אותו מנצל האויב הציוני כנגד האזרחים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין נחאלה כי "פיתוח הרקטות משתפר מיום ליום וכך גם היכולות. ללוחמי ההתנגדות יש פוטנציאל בתחום וראייה גדולה ורחבה לפתח את כל סוגי הנשק. בכל עימות עם הכיבוש, ההתנגדות תשתמש ברקטות הנושאות ראש נפץ במשקל של חצי טון ומדובר בהתפתחות משמעותית שתגדיל את עוצמת ההרס והנזק שייגרם."

הוא הדגיש כי "ההתנגדות מסוגלת לפגוע ביעדים מרכזיים ומתקנים אסטרטגיים של הישות הציונית. בסבב הלחימה האחרון פעלנו בעוצמה בינונית ומדודה והצלחנו לשגר יותר מ-700 רקטות ופצצות מרגמה בתוך יומיים. ההתנגדות הייתה רגע לפני שהפציצה את תל אביב. אין לנו קווים אדומים כלשהם ועל האויב להבין שהמשוואה השתנתה. לא נסכים לתקיפות בעזה. כל תקיפה בעזה תביא להפצצה של ההתנגדות בתל אביב ובכל הערים בישראל ויהיו התוצאות אשר יהיו." אמר.

עסקת המאה

זיאד נחאלה התייחס בראיון גם ל"עסקת המאה" ואמר כי "מנהיגים רבים באזור רוצים לסגור את התיק הפלסטיני וזה נראה אף יותר בולט בתקופה הנוכחית, מה שגורם נוחות גדולה מצד האויבים שלנו. אנחנו עושים מולם את העבודה והמורל של העם הפלסטיני הוא גבוה על מנת לסכל את התוכנית האמריקאית למרות מאזן הכוחות."

היחסים עם איראן

"קאסם סולימני, מנהיג משמרות המהפכה שמוביל את הכוחות האיראניים במזרח התיכון, עוקב אחר הנושא הפלסטיני ומכיר היטב את ההתנגדות. הוא הדגיש על יחסי עבודה פתוחים עם הרפובליקה האסלאמית של איראן" אמר נחאלה והוסיף, "איראן התחייבה לתמוך בעם הפלסטיני ובהתנגדות וזאת עד לשחרור מידי הכיבוש. "

מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי, זיאד נחאלה

תגובה אחת

Back to top button