מבזקיםתאונות דרכים

נהג רכב פרטי בן 27 נהרג בתאונה בכביש 6 סמוך למחלף אייל

הערב (ראשון) סמוך לשעה 20:30 אירעה תאונת דרכים קטלנית בין רכב לאוטובוס בכביש 6 סמוך למחלף אייל. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לזירת התאונה מצא את נהג הרכב הפרטי בן ה-27 כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו. צוות זק"א טיפל בגופת ההרוג ובממצאים בזירה.

רועי סלומון מתנדב זק״א שרון, סיפר, "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות אוטובוס ורכב פרטי, מעוצמת הפגיעה נהג הרכב הפרטי בן 27 נלכד ברכב המעוך כשהוא סובל מפגיעה קשה, לוחמי האש חילצו אותו כשהוא ללא הכרה, צוותי מד״א אשרו את מותו במקום לאחר מאמצי החייאה, צוות מתנדבי זק״א שרון מטפלים בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה."

בעקבות התאונה כביש 551 ממחלף אייל למערב והעלייה מכביש 6 דרום לצומת אייל נחסם לתנועה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. מומלץ לנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה חוקרים את נסיבות התאונה הקטלנית.

צילום: זק״א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

2 תגובות

  1. אני לא יודעת מה היה שם. אבל תסלחו לי נהגי ישראל פיראי אדם, ברברים , שמצפצפים על החוק, ועל חיי אדם. יעצרו איפה שבא להם, יעקפו במקומות מסוכנים , דוהרים, ואזרחים משלמים בחייהם. אין די בכח אדם של משטרה, למעט מבצעים בימים מיוחדים, זה לא מספיק. ובנוסף שופט עייף ומשועמם פוטר את העבריין בלא כלום. זה המצב בכבישי ישראל.

Back to top button