מבזקיםמשפטי/פלילי

ביצע עבירות מין קשות כלפי קטינות ונשלח ל-8 שנות מאסר

בית המשפט בהרכב של שלושה שופטים החליט היום (שני) פה אחד לגזור על הנאשם שרלי ביטון מאסר בפועל למשך 8 שנים בגין עבירות מין קשות שביצע במספר קטינות באמצעות רשת האינטרנט.

במסגרת הסדר טיעון עם הנאשם, הוגש כתב אישום מתוקן בו חזר הנאשם מכפירתו, הודה בעובדות כתב האישום המתוקן והורשע בעבירות המיוחסות לו.

כתב האישום המתוקן שבו הודה הנאשם אוחז ב-18 אישומים בגין מסכת של עבירות מין שבוצעו כלפי ילדות צעירות, הצעירה ביותר בת כ-10 שנים ורוב הקטינות בנות 11 עד 13 שנים, וזאת כאשר הנאשם הינו בן 46. על פי כתב האישום, הנאשם יצר קשר עם הקטינות בהודעות ו"צ'אטים", באפליקציות וואטסאפ ואינסטגרם, באמצעות מכשירי טלפון סלולאריים, תוך שהוא מתחזה לנער מתבגר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם ניהל עם הקטינות שיחות בעלות אופי מיני, ביצע בהן מעשים מגונים וגרם להן לבצע בעצמן מעשים מגונים ועבירות מין נוספות, תוך ניצול גילן הצעיר ולצורך סיפוקו המיני. בין היתר, הנאשם שוחח עם הקטינות על תכנים מיניים, הציע להן הצעות מיניות וביקש מהן לשלוח לו תמונות שלהן ללא בגדים. חלק מהקטינות נענו לבקשותיו ושלחו לו תמונות כשהן ללא בגדים וחלקן אף שלחו לו תמונות כשהן מבצעות מעשים מיניים. התמונות ששלחו הקטינות לנאשם נעשו בהתאם להוראות המפורשות שהנאשם נתן להן, כשבחלק מהמקרים הנאשם אף איים וסחט את הקטינות לשם ביצוע מעשים אלה.

אילוסטרציה. צילום: pexels

הנאשם שהיה מודע לגילן של הקטינות, ניצל את תמימותן ותלותן, שלח להן תמונות של איבר מין גברי חשוף והתבטא כלפיהן בצורה מבזה ומשפילה. עוד נטען בכתב האישום כי הנאשם אף הפציר בחלק מהקטינות להיפגש עמו, ניסה לשדל חלק מהקטינות לבצע עבירות בקטינות אחרות, כשבאחד מהמקרים הורה לאחת מהקטינות לצלם את אחותה בת ה-4 ובמקרה אחר הורה לקטינה לצלם את חברותיה שהיו עמה בטיול. בכל אישום הודגש כי המעשים בוצעו לסיפוקו המיני של הנאשם.

על יסוד העובדות אשר בכתב האישום המתוקן, ונוכח הודאתו של הנאשם במסגרת הסדר הטיעון – הוא הורשע בעבירות של גרם מעשה אינוס, גרם מעשה סדום, מעשה מגונה בקטינה (ריבוי עבירות), הטרדה מינית, סחיטה באיומים והחזקת פרסום תועבה עם דמות קטין.

בנוסף למאסר בפועל הוטל על הנאשם, חודשי מאסר על תנאי ולפצות כל אחת מהקטינות נפגעות העבירה: לשתי קטינות פיצוי בסך 25,000 ש"ח לכל אחת, לקטינה נוספת 12,000 ש"ח, ולכל אחת מהקטינות נשוא שאר האישומים – 6,000 ש"ח לכל אחת.

Back to top button