מבזקיםפוליטי / מדיני

"כעת ברור שבליכוד עסקו בבניית מדינת הלכה ולא בבניית ממשלה"

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר הערב (שני) כי "כעת ברור שבליכוד עסקו בבנייה של מדינת הלכה ולא בבניית ממשלה. בהמשך לדין תורה של סמוטריץ', נחשפה גם מדיניות ההפרדה שתוכננה. לא לחינם טרחו להסתיר מאיתנו את דרישות החרדים לאורך כל הדרך,על אף שביקשנו לקבל אותן טרם חתימה על הסכם. מה השלב הבא? אולי בקרוב יוציאו מכרז לרכישת אבנים לסקילה."

6 תגובות

  1. "כפייה חילונית" טובה מכפייה דתית – ראה אירן, ראה סעודיה, ראה מדינות באפריקה – האם לאלו רצונכם לדמות? גם שם השולטים לא רואים את האלוהים ממטר…

  2. עוד מורעל אחד, בעל חזיונות ומעלה גירה שמאמין בחבר דימיוני …

  3. אם היהדות מפריעה לך כל כך, אז על סמך מה אתה יושב בארץ שלא שייכת לך? רק אם תאמין שבתורה הבטיח לנו הקב"ה את הארץ, יהיה לך תירוץ לגור כאן. ואם אתה לא מאמין, אז עוף.מפה…אתה גוזל את הארץ של.הערבים

  4. סיפורים. הכל בכדי לתרץ את..התרגיל של.ליברמן. זה אף.פעם לא הפריע לו לנהל 20 שנה של יחסים עם החרדים. הוא רק רוצה להיפטר מביבי בשביל לנקום. תשתמשו כמה שאתם רוצים במילה הדתה. בינתיים כל מה שאני רואה זה רק כפייה חילונית.
    ןאיווט: אתה יכול לחזור לרוסיה. שם לא יבלבלו לך את המוח על דת. ובכדי שהמדינה תוכל לאפשר לזבלים כמוך להכנס על סמך חוק השבות, כדאי שישארו פה קצת כמה סימנים יהודים, לא?

  5. כסף וזהב מטהר ממזרים מוכרים את עצמם עלך מנת להשאר בממשלה בלי להתחשב ברוב התושבים גועל נפש…… והכל בשם……. התורה

Back to top button