מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: בן 34 הסיע טרמפיסטיות ברכבו וביצע בהן מעשים מגונים

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בן 34 שביצע מעשים מגונים בטרמפיסטיות שהסיע ואמש פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים

לפני כשבועיים (19.5.19) התקבל דיווח במוקד ה- 100 של משטרת ישראל על גבר שנוסע לבדו ברכב בסמוך ל"מכללת תל חי" בקריית שמונה, מעלה לרכבו טרמפיסיטיות ומבצע בהן מעשים מגונים.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

שוטרי משטרת ישראל החלו בסריקות לאיתור החשוד, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. תוך דקות ספורות איתרו השוטרים את הרכב והחשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהחקירה, שכללה עדויות מארבע מתלוננות שונות, עלה כי החשוד היה עוצר עם רכבו ליד המתלוננות ומציע להסיען. החשוד באופן שיטתי היה מעלה את המתלוננות לרכבו, מורה להן להתיישב במושב הקדמי שליד הנהג ולחגור חגורת בטיחות. החשוד כל פעם מחדש היה מביים תקלה בחגורת הבטיחות אשר הקשתה על המתלוננות לחגור בעצמן ובכך יצר מצב שאפשר לו להתקרב אליהן ולגעת בהן בזמן שהוא לכאורה מסייע להן לחגור.

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של החשוד בן ה-34 תושב בענה הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה בבית משפט השלום בקריית שמונה.

לאחר חקירה מקצועית, מהירה ומאומצת בשילוב אמצעים טכנולוגיים הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית כנגד החשוד ואתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והסתייעות ברכב לביצוע עבירה ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט השלום בקריית שמונה.

במשטרת ישראל ציינו כי הם פועלת בכל הכלים והאמצעים הקיימים ברשותה כנגד עברייני המין במטרה להביאם לדין תוך זמן קצר ולהרחיקם מקורבנותיהם ומקורבנות נוספים. כמו כן, משטרת ישראל ממליצה לציבור להתקין היישומון "100 חירום" שניתן ללחוץ עליו בשעת מצוקה.

Back to top button