מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: המשטרה חשפה משתלת קנאביס בבקעת בית שאן

משטרת ישראל פועלת כנגד מגדלי סמים, מפיצים וסוחרים בסמים מסוכנים, ובדגש על הפצת סמים בקרב בני הנוער – לאחר פעילות סמויה חשפו השוטרים חממה ובה למעלה מ-6,000 שתילים של קנאביס –במשקל נטו של כ- 2 טון, מהם מפיקים סם מסוכן באופן לא חוקי.

לאחר פעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בשילוב אמצעים טכנולוגים פשטו עשרות שוטרים על משתלה בבקעת בית שאן ובה חממה עם למעלה מ -6,000 שתילים של קנאביס מהם מפיקים סמים מסוכנים באופן לא חוקי. במקום גם נתפס ציוד רב של חומרי דישון וכן מד טמפרטורה שתפקידו לוודא כי הצמחים גדלים בטמפרטורה נכונה.

צילום: דוברות המשטרה

מספר חשודים נעצרו ובהמשך עם התפתחות החקירה עלה כי החשודים העיקרים במעשה הם שניים: האחד בן 23 תושב עפולה והשני בן 19 תושב באר שבע ומעצרם של השניים הוארך מפעם לפעם בבית משפט השלום בהתאם לבקשת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה גיבשו החוקרים תשתית ראייתית לפיה: שני החשודים שכרו חממת עגבניות סמוך למושב בית יוסף. החשודים במטרה להסוות את פעילותם האמיתית – גידול סמים מסוכנים מסוג קנאביס השאירו את רוב גידולי העגבניות כמעין מסתור ורק במרכז החממה בשטח של כ- 2 דונם גידלו הנאשמים את הסמים המסוכנים. בשטח הגידול שתלו הנאשמים וגידלו כ- 6,000 צמחים של הסם המסוכן מסוג קנאביס (במשקל נטו של כ- 2 טון).

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בסיום החקירה חומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישו כנגד הנאשמים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

משטרת ישראל ציינה כי תמשיך לפעול בכל המישורים ותוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה במסגרת מאמציה לסיכול יצור והפצת סמים אשר פעמים רבות מוצאים את דרכם לבני הנוער, ומהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים.

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. סם מסוכן???
    אהוד ברק ודנינו יושבי ראש של חברות קנאביס..
    אז מה הם סוחרי סמים קשים???

Back to top button