צרכנות

דיור – ריח של יוקרה

כריסטיאן דיור שהלך לעולמו ב- 1957 הותיר אחריו מותג של יוקרה בתחום האופנה ובעיקר בתחום הבישום. נשים רבות דואגות להתבשם בריחות אלו, ולפעמים (ממש כמו בפרסומת) מוכנות להסתובב בביתן רק עם הבושם שלגופן. מהם הריחות המובילים של בושם דיור, ומהו סוד קסמם, הנה כמה תשובות לשאלות הללו.

להישאר עם הבושם בלבד

ואכן הכוכב העולה של בשמי דיור מזה מספר שנים הוא בושם ז'אדור. כשהוא מצויד בעיצוב זוהר ומודרני המלווה במסע פרסום של דוגמנית המשליחה את בגדיה, הפכו אותו לכזה הנחרט בזכרונם של רבים החל מן השקתו הראשונית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך השנים נוספו לבושם ז'אדור גרסאות ומהדורות נוספות. בבסיסו מדובר בבושם פרחוני המורכב מפרחי המגנוליה והסחלב, וכל מי שמתהדרת בו משדרת נשיות חזקה ובועטת. בגירסה חדשה שלו שהושקה בשנת 2017 התווסף ניחוח חדש המהווב בעצם שילוב של יסמין, ורדים, יאלנג יאלנג ווניל. גירסה זו אולי קלילה יותר אך עדיין הבושם הוא בעל עמידות טובה על העור.

בושם דיור עם גרסאות רבות

אחד הבשמים שזכה לגרסאות מרובות, ככל הנראה בשל העובדה שהוא אהוד מאוד על צעירות, הוא מיס דיור (Miss Dior). מעצבים רבים בנו לו גרסאות שונות, בעוד שהבושם המקורי נוצר בשנת 1947. כאז כן היום, הבושם הזה מתאים לכל עונות השנה. הוא מביא עימו נוכחות ארוכה על העור למרות ריחו המתון.

המהדורה החדשה של מיס דיור ((Miss Dior משנת 2017 היא בעלת ניחוח פרחוני כאשר קיימת בו שליטה בולטת לורדים. זו ככל הנראה הסיבה לכך שאחת הפרזנטריות שלו, נטלי פורטמן, צולמה כאשר היא מטיילת בגן של ורדים. את הבושם הזה ניתן לזהות בזכות תו ההיכר שלו והוא הפפיון שנמצא על המכסה.

בושם שגברים אוהבים על נשים

מי שרוצה באמת להתמכר לריחות היוקרה של בושם דיור מוזמנת להכיר את דיור אדיקט (Addict), הבושם הזה הושק לראשונה ב- 2002. מדובר בבושם כבד בעל עמידות ארוכה במיוחד, אבל המין הגברי מאוד מגיב לו. הבושם עצמו מתאים בעיקר ללילות הסתיו הקרירים.

גירסה חדשה יותר שלו היא מס' 2 שהושקה ב- 2005. את דיור אדיקט (Addict)  הזה מתאים יותר לקיץ ולאביב ואפשר להשתמש בו גם בשעות היום, מאחר והוא ניחוח מתון יותר שנותר לזמן סביר יחסית על העור. ההרכב שלו הרבה יותר פירותי.

לא רק לנשים

כאמור בית האופנה של דיור אינו מייצר אופנה רק לנשים, וגברים יכולים למצוא כאן את העיצובים המתאימים עבורם. ובהקשר זה הרי שגם לגבי תחום הבישום יש לדיור בשמים המתאימים לגברים. אחד הבשמים המובילים לגברים כאשר מדובר על בושם דיור הוא דיור סוואג' (Dior Sauvage) הפראי. זהו בושם אשר הופק לאחרונה בשנת 2015 במהדורה חדשה לניחוח קלאסי יותר בשם או דה סוואג'. הבושם משדר תחושה של מרחבים פתוחים, שמיים כחולים, נוף סלעי ואוירה מדברית, ועושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד.

אצלנו בלובן מור, החנות האינטרנטית המובילה שלכם לתחום הבישום והקוסמטיקה בישראל, תוכלו למצוא את כל הבשמים של דיור המפורטים מעלה, לצידם של בשמי דיור רבים אחרים, חדשים וישנים כאחד, מאחר ואנו משתדלים לייבא מגוון רחב של מותגי על המתאימים הן לנשים והן לגברים. את הבשמים שלנו אנו דואגים להציע במחירים נוחים. אז בדקו את האתר שלנו, שאנו דואגים לעדכן מדי יום, ותמצאו שם מבצעים והטבות חדשות. אפשרות אחרת היא להרשם אליו על מנת לקבל עדכונים שוטפים על מבצעים והטבות מיוחדות.

Back to top button