מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: חנק את אחותו למוות וטמן את גופתה ביער הסמוך לתל חדיד

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד, מוחמד אלעמורי, תושב לוד בן 32, בגין רצח אחותו נג'לא אל עמורי ז"ל

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין לירון שטרית, בחודש ספטמבר 2018 לערך, עזבה המנוחה את הבית, וזאת על רקע קשר אישי עם אדם אחר. במהלך חודש אוקטובר 2018 שבה להתגורר בבית, אולם כעבור זמן מה עזבה בשנית, ועברה להתגורר עמו למשך מספר חודשים, עד אשר נקלעו השניים לקשיים כלכליים וחזרה להתגורר בבית. ביום 29.09.2018 הגיע הנאשם לבית מכרה של המנוחה בעיר כרמיאל, על מנת להחזירה לביתה. הנאשם לא עזב את המקום, אלא רק לאחר שהגיעה משטרה.

ב- 10.04.2019 בשעות הערב, בילו המנוחה וקרוב משפחה בחוף הים בראשון לציון וקבעו להיפגש בצהרי יום המחרת ולנסוע לבלות יחד ביער בן שמן. למחרת היום במהלך שעות הצהריים, התקשרו אל המנוחה, תחילה השיבה כי היא בדרך לבית, משלא הגיעה, ניסו ליצור עמה קשר. כשבסוף אמרה כי אינה מעוניינת לבלות איתם את היום ולא שבה לבית. מאוחר יותר נסעו קרוב משפחה אל ביתו של הנאשם ועדכנו אותו כי המנוחה לא שבה לבית. בשעה 21:00 לערך, ולאחר שאחותה הפצירה בה לחזור הביתה, נאותה המנוחה לשוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 23:00 לערך הגיע המשיב באמצעות הרכב לבית ונכנס לחדר בו שהתה המנוחה. הנאשם והמנוחה שהו בחדר זמן מה. על רקע חששו של קרוב משפחתה הקטין לשלומה נכנס שוב לחדר, אולם הנאשם הורה לו לצאת מהחדר. לאחר חילופי דברים רמים, בשל תחושת הנאשם כי המנוחה פגעה בכבוד משפחתם ובמטרה להטיל מרות או מורא ולכפות אורחות התנהגות, גמלה בלבו ההחלטה להביא למותה. הנאשם חנק את המנוחה בצווארה באמצעות שתי ידיו, בעודה יושבת על מיטה בחדר ומנסה למנוע ממנו לבצע את זממו.

קרוב משפחתה שנכנס לחדר ביקש מהנאשם לסלוח לה על מעשיה ולחדול ממעשיו, וניסה להדוף מעליה את ידיו של הנאשם, אולם הנאשם לא חדל מחניקתה, תוך שהוא מפעיל לחץ על צווארה, עד שאיבדה הכרתה. בהמשך, נפטרה המנוחה כתוצאה ממעשיו. בעודו בבית עטף הנאשם את גופתה של נג'לא בשמיכה וליפף את השמיכה ברצועות בדים. ובשעה 01:00 לערך, נשא את גופתה מהבית והכניסה למושב האחורי ברכב. הנאשם נסע ברכב לשטח פתוח סמוך לישוב שוהם ולכביש 444, שם הותיר את גופתה וחזר לביתו.

צילום: דוברות המשטרה

ביום 12.04.2019 בשעה 17:15 לערך, הגיע הנאשם לבית, נטל מעדר ממחסן הבית, נסע ליער הסמוך לאזור תל חדיד, מזרחית לכביש 444 שם איתר מקום להסתיר את גופתה של המנוחה, נסע ברכב לשטח הפתוח, הכניס את גופתה לרכב, חזר למקום הקבורה ושם קבר אותה בתוך בור, אותו כיסה באדמה, סלעים וענפים, במטרה להסתיר את מקום הקבורה, ועזב את המקום.

צילום: דוברות המשטרה

בבקשת המעצר כתבה עו"ד שטרית כי: "..מעשיו של המשיב מלמדים לכאורה על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו. למשיב נודע כי נג'לא לא שבה לבית ביום האירוע, ולפיכך הגיע לבית, התעמת איתה וחנק אותה, הכל בשל התנהגותה אשר לתפיסתו הכפישה את שם המשפחה. גם כאשר קרוב המשפחה הקטין א.א. נכנס לחדר וניסה להניעו ממעשיו, לא חדל מהם המשיב, עד אשר באכזריותו הביא למותה של נג'לא…"

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button