מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב חולון שיסף את גרונה של שכנתו בת ה-81

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד וויליאם ריצ'ארד ניסן, בן 42 מחולון, בגין רצח שכנתו, דינה אשכנזי ז"ל בת ה- 81.

על פי כתב האישום, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום ובמשך מספר שנים, התגוררו המנוחה ובעלה, בשכנות עם הנאשם, בבניין בחולון. הנאשם התגורר בדירה בקומה השנייה בבניין ואילו המנוחה ובעלה, בדירה בקומה הראשונה. בהזדמנויות שונות, במהלך שנת 2017, הזעיקו דיירי הבניין את המשטרה בשל הטרדות והפרעות מצד הנאשם, כאשר לפחות בשלוש הזדמנויות שונות המנוחה היא זו שהזעיקה את המשטרה לבניין. בין היתר התלוננה על כך שהנאשם נוקש ממושכות על דלת הדירה ועל חילופי דברים בניהם הנוגעים לתוכנית התמ"א של הבניין.

בהמשך, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את המנוחה. ב- 17 במאי 2019 בבוקר יצאה המנוחה מהבניין כשהיא אוחזת בעגלת קניות. מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהבניין והלך לכיוון אליו הלכה המנוחה ובהמשך, שב לדירתו. אחר כך, יצא הנאשם מפתח דירתו, לקח עמו כיסא ועליו צלחת אוכל והניח אותם בסמוך לדירת המנוחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 12:11 בערך נכנסה המנוחה לבניין עם עגלת קניות. בסמוך לכך, חזר הנאשם לדירתו ולשם מימוש כוונתו, הצטייד בסכין, באורך של כ- 29 ס"מ ובשקית וירד במדרגות הבניין, מדירתו שבקומה השנייה, אל עבר קומת כניסה לבניין. לאחר מכן, העלה הנאשם את עגלת הקניות של המנוחה, בגרם המדרגות המוביל אל דירת המנוחה כשהמנוחה עולה בעקבותיו בגרם המדרגות התחתון הסמוך לכניסה לבניין. המנוחה ביקשה מהנאשם כי ייקח בחזרה את הכיסא והצלחת והנאשם הסכים.

במעמד זה, ציינה המנוחה בפני הנאשם, כי היא מעריכה את מעשהו זה. מיד לאחר מכן, נכנסה המנוחה לדירה והנאשם בעקבותיה. בשלב זה, בדירת המנוחה, שיסף הנאשם את צווארה ופניה של המנוחה ודקר אותה באמצעות הסכין, שש דקירות ובכלל זה, מספר דקירות בחזה המנוחה, צווארה ובטנה.

בסיום, הותיר הנאשם את המנוחה כשהיא מתבוססת בדמה והסכין נעוצה בחלקו השמאלי של צווארה. מיד לאחר ביצוע הרצח, שב הנאשם לדירתו כשידו הימנית מגואלת בדם. הנאשם רחץ את גופו והחליף את חולצתו ונעליו שהיו מוכתמים בדמה של המנוחה.

בנוסף להגשת כתב אישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשת מעצר עד תום ההליכים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button