חדשות הארץמבזקים

"כמה קורבנות עוד יגבה כביש 90 עד שתעביר הממשלה את התקציב"

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה אייל בלום התייחס לפני מספר דקות (חמישי) לתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני זמן קצר בכביש 90 סמוך לעין יהב, בה נהרגו שתי ילדות ואמר: "לצערנו אנו עדים לתאונה חזיתית קטלנית נוספת על כביש 90. כמה קורבנות עוד יגבה כביש 90 עד שתואיל ממשלת ישראל להעביר את התקציב הדרוש להרחבת הכביש?!"

תאונה חזיתית קטלנית אירעה לפני כשעה בין שני כלי רכב, של שתי משפחות עם ילדים, לצערנו נקבע מותן של 2 מהילדות. כמה מהנוסעים נפצעו באורח קשה ועדיין מטופלים ע"י מד"א, בשטח. נדב אילון קב״ט המועצה האזורית הערבה התיכונה, נמצא במקום עם צוות מתנדבי מד"א מהערבה המסייעים בטיפול בפצועים.

בשנה האחרונה אירעו מספר תאונות על כביש 90, חזיתיות ואחרות בהן נהרגו אזרחים, ילדים ותיירים. רק בחצי שנה האחרונה נהרגו 30 בני אדם כולל ילדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קב"ט מועצה אזורית הערבה התיכונה

ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה אייל בלום אומר כי "חופשת הקיץ בפתח ושדות התעופה שנפתחו, יוצרים עומס כבד של כלי רכב על כביש 90 בנוסף לעומס הרגיל, ועדיין משרד התחבורה שהבטיח כי יחל בתכנון הרחבת כביש 90 לדו מסלולי דו נתיבי, לפני מספר חודשים לא עשה דבר בנדון! כמה עוד קורבנות וחיי אדם יגבה הכביש עד שתואיל ממשלת ישראל להתפנות ממאבקי הפוליטיקה, לטובת הצלת חיי האזרחים על הכביש הצר המסוכן והארור הזה בחום הקיץ הכבד?"

בלום קורא לראש הממשלה, שר התחבורה ושר האוצר, לעצור העיסוק הפוליטי בבחירות, בכדי לטפל בדחיפות בהעברת התקציב לתכנון הרחבת כביש 90 במקטע צומת הערבה ועד מבואות אילת. "אין מחיר גבוה מידי לחיי אדם! לא ייתכן שהעיסוק בבחירות, יעביר הממשלה על דעתה ולא תעסוק בדבר החשוב מכל- שמירה על חיי אדם!" אומר אייל בלום.

צילום: קב"ט מועצה אזורית הערבה התיכונה

2 תגובות

  1. כשאשת ראש הממשלה תמות בכביש הארור הזה
    רק אז תיתכנס הממשלה לדון בהעברת הכסף הדרוש
    במקום להעביר את הכסף לפארזיטים הדתיים !!! והמתנחבלים!!!

  2. כמו שאני מכיר את הממשלה הם מחכים לעוד מספר הרוגים ואחר כך לטפל בנושא אבל עם מדובר בעוד מישרות למקורבים מהר יתנו לזה כסף

Back to top button