צרכנות

השכרת ציוד לאירועים – דגשים חשובים

אנו משקיעים מחשבה מרובה, אנרגיה וכסף בתהליך של תכנון, ארגון והפקת אירוע. זה מתחיל בבחירת הלוקיישן המתאים שישדר באופן הכי מדויק את האווירה והנוף שאנחנו רוצים ליצור באירוע שלנו, וממשיך בבחירת התאריך המתאים בעונה הכי טובה בשנה, בהחלטה על הספקים השונים שילוו אותנו באירוע – חברת הקייטרינג, הצלם והדיג‘י, וגם בבחירת האטרקציות השונות שיהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע, הרב שילווה אותנו מתחת לחופה ושאר האנשים והשירותים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

 

כולנו חולמים שהאירוע שלנו יהיה מיוחד, ייחודי, יוצא דופן, וייזכר כחוויה חיובית עבורנו ועבור האורחים שלנו. ואולי זה עשוי להראות כמו עניין שולי, אבל למעשה אחד הדברים שישפיעו במידה ניכרת על אותה חוויה הוא הציוד המושכר לטובת האירוע, שהוא לא רק חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל או האולם, אלא גם קובע את מידת הנוחות וההנאה של האורחים שלנו בזמן החגיגה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

ניתן לחלק השכרת ציוד לאירועים לכמה קבוצות עיקריות:

  1. ריהוט ופינות ישיבה שולחנות וכסאות להשכרה מכל הסוגים, פינות קפה, ספסלים בשלל עיצובים, פינות זולה ועוד.
  2. עיצוב כל האביזרים הקשורים לעיצוב החלל – קישוטים, אגרטלי פרחים, מספרי שולחן, מפות ומפיות ססגוניות, נרות וכדומה
  3. כלי הגשה סכו“ם, כוסות, צלחות ועוד, כאשר כאן המגוון הוא עצום שכן יש להתאים את הכלים לפי מנות ראשונות ועיקריות, לפי סוג המנות ואת הכוסות בהתאם לסוג השתיה: שתיה קלה, חמה, אלכוהול ועוד
  4. פתרונות חימום וקירור – פטריות חימום, מזגנים ניידים, מצננים, מאווררים וכדומה.
  5. אוהלים – לאירועים המתקיימים בחוץ ומצריכים אזור מקורה – אוהלים מגדלים שונים.

 

כך תבחרו חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים:

  1. ליווי מלא מול הלקוח מומלץ לבחור בחברה אשר תלווה אתכם שלב אחר שלב ותסייע לכם בכל התהליך הכולל השכרת ציוד לאירועים. כדאי לבחור בחברה המציעה מגוון של סגנונות עיצוביים בכדי שתוכלו להתאים את הציוד לסגנון העיצובי של האירוע, ולא להפך.
  2. שילוב בין ידע, אכפתיות וניסיון ככל שלחברת השכרת ציוד האירועים יש יותר ידע וניסיון בתחום, כך הסיכוי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח מכל הבחינות עולה. בנוסף, נושא האכפתיות חשוב לא פחות כאן וכדאי לבחור בחברה או אדם שיקשיבו לצרכים שלכם וידעו לתת מענה נכון ביום האירוע.
  3. כל הפתרונות תחת קורת גג אחת מומלץ לבחור בחברה שמספקת את כל הציוד לו אתם זקוקים עבור האירוע, זאת כדי שלא תאלצו לאתר כל ציוד בנפרד, מה שיחסוך לכם זמן ומאמצים רבים.
  4. איכות הציוד בדקו את רמת האיכות של הציוד, איך הוא מתוחזק, עד כמה הוא חדיש וכו', ורק אז קבלו החלטה מושכלת.

 

לסיכום, לציוד שאתם בוחרים לאירוע שלכם יש חשיבות רבה, ולא כדאי להקל בכך ראש. מומלץ לבצע סקר שוק קצר לפני שאתם מחליטים על חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים. ניתן לשאול אנשים שאתם מכירים, לשוטט קצת ברשת האינטרנט, לקבל המלצות, לשאול את השאלות הנכונות, לבקש הצעת מחיר מסודרת ולהגיע להחלטה.

תגובה אחת

Back to top button