מבזקיםרצועת עזה

הטרור מתגבר, הארגונים בעזה מציגים טרור מסוג חדש – בלוני חומ"ס

אין ספק לארגוני הטרור בעזה שלא ניתן בכלל להשוות את הכוחות שיש בידיהם אל מול הכוח והעוצמה שיש למדינת ישראל. אבל, וכאן האבל הגדול, כשארגוני הטרור רואים כי לפעילות הטרור שהם מבצעים כנגד מדינת ישראל אין מענה הולם שמעמיד אותם במקום ומותח קו אדום, כל פעולה שמבצעים מקבלת היתר וכך גם הטרור הולך ומתגבר.

אם נלך מספר שנים אחרונה כשהיה לחמאס פצצות מרגמה בלבד שאותן היו יורים ליישובי העוטף, ניתן לראות כי מדיניות ההבלגה לא רק שלא הוכיחה את עצמה עם השנים אלא הגבירה והעצימה את הסכנות מולם אנו מתמודדים כיום. כי פצמ"ר שנורה לעוטף עזה ולא זכה לתגובה הפך לקסאם על שדרות וקסאם על שדרות שלא זכה לתגובה הולמת הפך לטיל על באר שבע ומרכז גוש דן. ונוסיף לזה שאם פעם בחמאס היו "שוקלים מילים" אז היום כבר אין מעצורים ומנהיגי ארגוני הטרור מאיימים בירי של 1,000 טילים ביום בעימות עתידי עם ישראל לכל הערים המרכזיות והגדולות בישראל.

וכך גם בעניין פעולות הטרור שהממשלה בחרה להתעלם מהן כמו, עפיפוני התבערה שעם הזמן הפכו לבלוני תבערה, אחר כך לבלוני נפץ ועכשיו מספרים לנו ביחידת הבלונים של חמאס על טרור חדש מסוג בלוני חומ"ס. כן אתם קוראים נכון! היום פרסמו ביחידת הבלונים של חמאס כי הם יתחילו להחדיר חומרים רעילים אל תוך הבלונים שהם מפריחים לעבר ישראל. עם מה עוד ישראל תצטרך להתמודד? כנראה שלא יהיה לזה סוף, עד שממשלת ישראל תחליט להתעורר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נציין כי על פי מקורותינו, ארגוני הטרור עורכים ניסויים באמצעים נוספים, למשל בלוני GPS שמטרתם לספק מידע לארגוני הטרור על המיקום המדויק בו נוחת הבלון ולבצע שימוש בהמשך כדי לדייק את הפגיעות בעת ביצוע ירי רקטות לעבר ישראל.

לפי שעה, אין בשטח התקדמות כלשהי והדיבורים על הסדרה לא באמת נותנים בשטח אותותיהם. מי שגר בעוטף רואה את השדות נשרפים ובימי שישי את המתפרעים על גדר הגבול. בינתיים מדינת ישראל הולכת שוב לבחירות ואין מענה לכל האיומים הקיימים ואלה שעתידים לבוא.

צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית
צילום: תקשורת ערבית

6 תגובות

  1. כול כך פשוט ה"גאון" פשוט אפס וכול ההמונים אחריו כמו העכברים אחרי החלילן מהמלין שסופם מים.

  2. האם ראש הממשלה ישן? עזה נהרס עד היסוד. אנחנו מסוממים. אבל מה עושים הגנרלים שלנו? אם הם חסרי אונים בגלל הפוליטיקה, הם מתפטרים לגוש. המשך כך הממזרים חמאס ינצח.

  3. בלוני התבערה נתנו לעזה תעוזה להמשיך
    לבלוני גז ,,,,,
    כוכבי ,,תראה שאתה לא אייזנקוט שפחד
    להגיב ,,תגיב בעוצמה בכדי שהצרה של בלוני הגז יושמד בטרם החל ,,,
    יש לנו הכוח צריך רק לבצע ,,,,

  4. אם תהיה התגובה תלוייה בנהנתניהו היכונו גם לחבוש מסיכת-גזים… הוא רק מזבל אותכם ב:"לא יהיה כלום כי אין כלום" כל עוד הוא ישוב לבטח על כסאו אז גם לא יהיה כלום (כלום פעילות כנגד החמאס לסבר את אוזניכם)…

  5. החדרת חומרים רעילים , לתוך בלוני התבערה , משמעות הדבר ; או שמדינת ישראל , תתחיל בהרס והחרבת המבנים ברצועה עזה , כך יהיו יותר סיכויים , שהפלסטינאים יהיו עסוקים מאוד בסילוק ההריסות ; ובניסיונות לנסות לבנות בנינים אחרים במקומם ; או לאפשר לפלסטינאים לזהם את שמי המדינה בחומרים רעילים .

Back to top button