צרכנות

10 כללים לפני רכישה של מפיץ ריח לעסק – Odora מפיצי ריח

מפיצי ריח הם מוצרים משני מציאות אשר הופכים את השהייה בבית העסק שלכם לחוויה שלא הכרתם. למעשה, אין כאן עניין שהוא רק היגייני, אלא גם יצירת FEEL חדש. עסק שפועל בו מפיץ ריח מבשם הוא עסק שהלקוחות שלכם ירצו לבלות בו הרבה זמן, מה שאומר – סיכוי טוב לגידול במכירותיכם. מה אתם צריכים לדעת לפני הרכישה? מומלץ מאד לקרוא את 10 הכללים שלפניכם.

המכשיר צריך להיבחר בהתאם לגודל שטח העסק במ"ר

שטח העסק הוא טווח ההשפעה של המכשיר. זהו נתון מתמטי מוכח שלא ניתן לשינוי ולכן חשוב להצטייד במכשיר הנכון עבורכם. לדוגמה, מפיץ ריח דגם S-50 מתאים ללופטים קטנים עד 20 מ"ר, בעוד S-150 מתאים גם לחנויות גדולות מכך עד 150 מ"ר.

חשוב לדעת כיצד לבחור את המכשיר עבור חדרים ייעודיים

לעתים, ייעודו של החדר מבטל את חשיבות שטחו ב- מ"ר. מפיץ הריח נבחר בהתאם לייעוד. לדוגמה, רחבת האימונים בחדר הכושר, או חדר האשפה של הבניין. מקומות אלו הם מקומות שמטבעם הם מסריחים. עוצמת הריח בהם שקולה לעוצמת ריח במתחם גדול עם הפצת ריח ממוצעת, ללא פעילויות אלו. לכן, אם יש לכם חדר בגודל 20 מ"ר המשמש לאחסון אשפה, מומלץ לבחור מפיץ שטווח השפעתו הוא 500-1,800 מ"ר לפחות, ובחדרי כושר 200-700 מ"ר טווח הפצה הם לא ממדים מדומיינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טכנולוגיית ההפעלה של המכשיר – פרמטר חשוב לבחירה

אם יש לכם פרצלציה בחנות, היא עצמה מחולקת לחדרי מכירה קטנים של 20 מ"ר יש לכם אפשרות בחירה גם בתחום הטכנולוגי: ניתן להתייחס לכל חדר כאזור הפצת ריח בפני עצמו ולהטמיע בו מפיץ S-50, מה שאומר שיידרשו רכישות בכמות גדולה מ- 1. לחילופין, ניתן לרכוש מכשיר בודד בדגם S-150 שיכול להפיץ ריח בטווח של עד 150 מ"ר. היתרון ב- S-50: לא יקר, ומבוסס על בלוטוס מהטלפון במקום הפעלה מבקר המכשיר.

מומלץ לבצע בדיקה ידנית לתפעול המכשיר לפני קבלת ההחלטה

בין אם זהו מכשיר בלוטוס או מופעל באמצעות טכנולוגיית פנים משלו, מומלץ לבקש מצוותי המכירה לבדוק את המכשיר לפני שאתם מתחייבים, לוודא שההפעלה נוחה ופשוטה עבורכם ושזה המכשיר עמו תשכילו להתנהל בקלות.

בחירת עיצוב למכשיר אפשרית בחלק מהדגמים

דגם S-50 להפצת ריח ללופטים של עד 20 מ"ר מאפשר לכם לבחור עיצוב שחור או לבן למכשיר. בחירה זו חשובה במיוחד אם התכנון הוא לתלות בגלוי את ההתקן.

חשוב לבחור עיצוב למכשיר בהתאם לסוג החלל שאתם מאבזרים

בית העסק מכיל חדרים כמו אולמות תצוגה וחדרי ישיבות, לצד מקומות לוגיסטיים כמו חדר האוכל ותאי מלתחות. אם אתם מתלבטים בין דגמים שיש להם אותו טווח הפצה, מומלץ לייחס חשיבות לסוג המתחם בו אתם עומדים לשים את המפיץ. חדר מכירה, תצוגה או ישיבות צריך תמיד להישמר יפה ודקורטיבי, עם מפיץ ריח בעיצוב מלוטש, בעוד בחדרים תפעוליים כמו השירותים וחדר האשפה אפשר להטמיע מפיצי ריח בעלי מראה רגיל ובלבד שיספקו מענה ראוי.

מומלץ לשאוף לקנות מכשיר הפצת ריח עם צג LCD

הדבר יקל עליכם בביצוע מעקבים אודות כיול המכשיר על פי ימי השבוע. הצג מציג את טווח התאריכים הקרוב, עם כיול נוזל הריח אשר תכנתם. בנוסף, תצוגתו המרהיבה מאפשרת לכם ליהנות מעיצוב מלוטש למכשיר כשהוא תלוי.

מפיץ ריח עם הטמעה ארגונומית – יתרון

מפיץ ריח לעסק להצבה על משטח נמוך צריך להכיל גומיות יציבה בבסיס התחתון. מפיץ ריח לתלייה – חשוב שיעוצב עם חורי תלייה דקורטיביים. ארגונומיה משפרת את היציבה של המכשיר וגם תורמת לעיצוב החלל.

חשוב לבצע את ההזמנה רק בחברת מפיצי ריח

מפיצי ריח מוצעים למכירה גם בענקיות טכנולוגיה, מחשוב ומוצרי בית, אך שם המענה שתקבלו, לרוב, צפוי להיות בלתי מספיק. אלו מכשירים שמבוססים על נוזל הפצת ריח כחומר מתכלה, וביום שהוא ייגמר תתקשו להשיגו מחדש. גם אם תמצאו אותו בשוק הפרטי, ישנו סיכוי סביר שהוא יימכר במחיר מופקע. לכן, מפיצי ריח לעסק קונים רק אצל ספק מומחה למפיצי ריח ומקבלים תמיכה בכל עת שצריך, כולל מילוי מחדש.

Odora מפיצי ריח – חברת מפיצי הריח שלכם לבית העסק

בבית Odora מפיצי ריח תוכלו לקבל את המענה המלא לנושא הבישום והפצת הריח בעסק שלכם. נציגי החברה יספקו לכם את הייעוץ הטוב ביותר על דגמי המכשירים המבוקשים, עם הפעלה יעילה, חסכונית ותוך הקפדה על עיצוב יפה של המכשירים ככל שניתן. החברה מספקת ללקוחותיה נוזל הפצת ריח בעת התרוקנות המכשירים.

Back to top button