צרכנות

איך לשחק פוקר באינטרנט

אם אתם אוהבי משחקי קלפים וחברים שלכם רואים בכם ככאלה שמבינים בקלפים, כדאי שתתקדמו ותלמדו לשחק קלפים באינטרנט ואת המשחק הכי חם ופופולארי כיום, הפוקר. בניגוד לפעם, אין הרבה מועדוני קלפים היום בארץ, ואלו שכבר קיימים נמצאים ברובם בקאנטרי ומכילים אנשים מבוגרים הבאים להעביר את הזמן. אם אתם צעירים ורוצים אנשים בגילאים שלכם איתם תוכלו לשחק בכיף, פוקר אונליין הוא המקום בשבילכם.

אז מה זה פוקר?

משחקים פוקר כטורניר תחרותי בדרך כלל אליו כל שחקן יכול להצטרף כשירצה ובאותה מידה לצאת. כל השחקנים במשחק מתחילים עם ערמת צ'יפים שווה והמטרה היא לשרוד ככל הניתן ולהגדיל את כמות הצ'יפים שבידכם. ברגע שיאזלו לכם כל הצ'יפים אתם בעצם יוצאים מהמשחק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המנצח בטורניר הפוקר הוא השחקן שנשאר עם ערמת הצ'יפים של השחקנים שהודחו מהמשחק. ישנם משחקים בהם נותרים כמה שחקנים אחרונים והם נחשבים למנצחי הטורניר, כאשר קיימת חלוקה מי ראשון לזכייה, שני לזכייה וכן הלאה.

איך משחקים פוקר?

משחק הפוקר הוא קל מאוד ללמידה ומורכב מכמה חוקים פשוטים. כל אדם הצופה במשחק פוקר יוכל להבין בקלות מי נגד מי, ומה הולך על השולחן. קל מאוד להתחיל לשחק פוקר, אך קשה מאוד להפוך למקצוען. התמקצעות בפוקר היא אתגר הלוקח שעות משחק רבות ותקופות ארוכות, בהן אתם לומדים את דרכי הפעולה של היריבים, מכירים טקטיקות משחק שונות ולומדים מתי כדאי ללכת עם המזל ומתי לא.

המטרה בפוקר היא להיות השחקן עם היד החזקה ביותר על השולחן. בפוקר אין אפשרות להיות מקום שני או שלישי, לכל סבב יש רק זוכה אחד שבעקבות זכייתו מקבל את הצ'יפים שיתר המשתתפים פיזרו במהלך הסבב. המשחק נערך עם כמות משתתפים הנעה בין 2-10 אנשים, מה שמאתגר את המטרה.

בכל סבב נפתחים חמישה קלפים, בהתחלה שלושה, לאחר מכן "שורפים" קלף אחד ופותחים את ההבאה, וכך גם עם הקלף האחרון. בין שלושת הפתיחות לשחקנים יש זמן להוסיף צ'יפים כדי להפחיד את יריביהם ולעודד אותם לפרוש, להישאר במשחק או לפרוש.

דירוג הידיים בפוקר

אז כמו שכבר נאמר, מה שקובע בסוף כל סבב הוא למי יש את היד הכי חזקה על פי דירוג הידיים. אספנו כאן בשבילכם את דירוג הידיים, מהיד הכי חלשה ועד החזקה ביותר במשחק (כדאי שתשננו אותה אם אתם רוצים להיות מעולים במשחק):

  • קלף גבוה – אם לאף שחקן אין את אחד מהצירופים המפורטים ביתר הרשימה, השחקן עם הקלף הגובה ביותר זוכה בסבב. האס נחשב לקלף הכי גבוה במשחק.
  • זוג – שני קלפים שהם מאותו הסוג, למשל, שתי מלכות.
  • זוגות – לפעמים אנשים מכנים את היד גם "זוגיים". זוגות הוא מצב בו אתם מחזיקים בני זוגות מאותו הסוג, לדוגמה, שני שמיניות ושני שלישיות.
  • שלישייה – יש שיכנו יד זו גם במונחים טריפס וסט. במצב זה יש לכם שלושה קלפים מאותו סוג, למשל, שלושה אסים.
  • רצף – המכונה גם סטרייט או קנטה, הוא סט של חמישה קלפים בסדר עולה, למשל, 2,3,4,5,6.
  • צבע או פלאש – חמישה קלפים מאותה הסדרה. כלומר, על כל הקלפים להכיל את אותה הצורה. למשל, 6,9,2,נסיך ומלך מסוג תלתן.
  • פול האוס – שלישייה וזוג, לדוגמה, שלישיית נסיכים ושתי מלכות.
  • רביעייה – ארבעה קלפים שהם מאותו הסוג, למשל, ארבעה תשיעיות.
  • סטרייט פלאש – חמישה קלפים שהם בסדר עולה ומאותה הצורה, למשל, 2,3,4,5,6 שהם לבבות.
  • רויאל פלאש – 10, נסיך, מלכה, מלך ואס מאותה הסדרה.

 

Back to top button