מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חירום לאומית"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (ראשון) להתקפות בתקשורת נגדו ואמר כי "שמחתי לראות ולשמוע הבוקר את כל הפרשנים והדוברים מטעם באולפני הטלוויזיה והרדיו תוקפים אותי ואת "ישראל ביתנו" על שקבענו סדר יום פוליטי חדש."

"מה נשתנה הלילה הזה? שני דברים" ציין ליברמן, "1. התברר שמדינת ישראל נמצאת בתוך משבר תקציבי עמוק עם גרעון של מעל 50 מיליארד שקל, ואתגרים ביטחוניים שזה לא המקום לפרט עליהם. 2. ברור לי, מעבר לכל ספק, של"ליכוד" ו"כחול לבן", לא יהיו ביחד 60 מנדטים בבחירות הקרובות וכל אחת בנפרד תעדיף להקים ממשלה צרה עם החרדים, קרי ממשלת הלכה."

עוד הוסיף ליברמן, "ציינתי לא מכבר שראינו בשבוע האחרון מרוץ מביש בין בנימין נתניהו לבני גנץ מי מתחנף יותר טוב לחרדים." לדבריו, "נתניהו כבר נכשל בהקמת ממשלה זה עתה. יתרה מכך, עד עכשיו הוא לא מצליח לגשר על הפערים בין בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ לגבי חלוקת תיקים בממשלת מעבר. גם לבני גנץ, לבד, אין שום סיכוי להקים ממשלה, למרות המאמץ לרצות את ש"ס ויהדות התורה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נתניהו מנסה באופן מלאכותי למקד את הוויכוח סביב השאלה מי יהיה ראש הממשלה, ו"ישראל ביתנו" סבורה שחשוב יותר להבין איזו ממשלה תקום?" הדגיש ליברמן.

"בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חירום לאומית, ואני מדגיש חירום לאומית – ללא ליצמן, דרעי, סמוטריץ ובן גביר, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת. מלבד זאת, כדאי להזכיר שנתניהו, שכביכול משתייך לגוש הימין, מתכוון להעביר היום בערב עוד עשרות מיליוני דולרים דמי פרוטקשן לארגון הטרור חמאס." מבהיר ליברמן.

עוד ציין כי "הכוח היחיד שיוכל לגרום ל"לליכוד ו"כחול לבן" להסכים לנוסחה שרוב אזרחי מדינת ישראל מייחלים לה – ממשלה לאומית וליברלית! לא ממשלת הלכה! – היא רק "ישראל ביתנו"."

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. צילום: דוברות ישראל ביתנו

Back to top button