מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ברק למנכ"ל משרד החינוך: "פעל באופן נחרץ לעקירת התופעה"

ח"כ קרן ברק (ליכוד) פנתה הבוקר (ראשון) פעם נוספת למנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב בדרישה שיטפל בתופעת "מסדרי המכנסיים" שרווחת בימים אלו בבתי הספר היסודיים ובתיכונים. הפנייה הבוקר באה לאחר מכתבה הראשון שיצא למנכ"ל ב-11.6 וכן אחרי "אינספור ניסיונות" לשוחח עם המנכ"ל טלפונית, ניסיונות אשר הדף "באופן עיקש ובלתי ראוי", כהגדרתה.

"כמי שמכהן כמנכ"ל משרד החינוך, הייתי מצפה ממך לפעול באופן מיידי ונחרץ לעקירת התופעה הזו מן השורש." מציינת ח"כ ברק במכתבה ומוסיפה כי "התעלמותך מפניותיי מרמזת על כך שהינך מנצל את היעדרה של כנסת מתפקדת ומשתהה בנקיטת צעדים לגדיעת התופעה הזו על מנת שתוכל לחמוק מכך עם סיום שנת הלימודים ב-1/7. "

ח"כ ברק קוראת במכתבה למנכ"ל משרד החינוך לטפל בתופעת 'מסדרי המכנסיים' באופן מיידי: "תופעה זו, פוגעת בערכי יסוד רבים, כמו: זכויות ילדות וילדים, מאבק באפליה על רקע מגדרי, מניעת השפלה פומבית ועוד." ח"כ ברק תוקפת בסוף מכתבה את אבואב בכך כי "המשך התעלמותך מהתופעה והימנעותך מנקיטת צעדים חמורים לגדיעתה, תכתים את כהונתך ואתה תיזכר כמנכ"ל משרד החינוך אשר בחר ליישר קו עם תופעה מכוערת זו. אני מצידי, לא ארפה, עד אשר אביא להיעלמותם של "מסדרי המכנסיים" מן העולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ קרן ברק. צילום: יוסי צווקר

Back to top button