חדשות הארץמבזקים

גורם ביטחוני בכיר בנתב"ג: "עובדי חברות בגדו באמון שניתן להם"

גורם ביטחוני בכיר בנתב"ג התייחס לפני זמן קצר (שני) לתפיסת החולייה שפעלה להבריח אזרחים זרים מגאורגיה למדינת ישראל ואמר כי "קודם כל שיהיה ברור אין שום זיקה ושום קשר בין האירוע שבו מדובר לבין תחום האבטחה בנתב"ג."

לדבריו, "רשות שדות התעופה באמצעות היחידה למניעת עברות בנתב"ג היא  זו שזיהתה את הניסיון להברחת עובדים זרים מגאורגיה והעבירה את המידע לגורמי המודיעין ולמשטרת ישראל. כמו כן, במהלך כל התקופה מערך הביטחון והיחידה למניעת עבירות פעלו כתף אל כתף עם משטרת ישראל."

ביטחון נתב"ג. צילום: חדשות MivzakLive

הגורם הבכיר ציין כי "בנמל התעופה בן גוריון עובדים למעלה מ 15 אלף עובדים – בחברות מסחריות, בחברות תעופה , בחברות שרותי קרקע ומאות זכיינים. מתן הרישיון לעבודה הוא תהליך מבוקר ומפוקח להפליא, אדם שאינו זכאי לקבלת רישיון לא יוכל לעבוד בשטחים המוגבלים בשטח המבצעי של הנמל. להחלטה על מתן רישיון עבודה בשטחים המוגבלים שותפים גורמי הביטחון, משטרת ישראל ואחרים. מי שניתן בו האמון לאחר הבדיקות הקפדניות הם אנשים שהורשו להיות בשטחים המוגבלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ביטחון נתב"ג. צילום: חדשות MivzakLive

עוד הוא מדגיש כי "סביב מטוס פועלים המון גופים,החל ממתדלקים מובילי המזון וכאלה שמטפלים טכנית במטוס והמכונאים שמטפלים במטוסים כולם חלק מהצוות אשר ניתן  בו אמון לאחר הבדיקות הקפדניות. אדם שקיבל את מידת האמון הראויה לעבוד במתחם מוגבל הוא עושה את עבודתו ואיש לא יראה אלא אם כן מערך מודיעין יתריע על כך, הוא עושה את עבודתו מבלי שמישהו חושב שהוא עלול לעשות מעשה פלילי."

הבכיר מסביר כי "בהברחת העובדים הזרים נעשו מעשים פליליים באופן חד משמעי. הייתה פה עבירה על חוק הכניסה לישראל שמי שאמון עליה זו רשות האוכלוסין. אותם עובדים שביצעו את עבירות על החוק הם עובדים של החברות שפועלות בנתב"ג אשר בגדו באמון שניתן להם וביצעו פעולות פליליות כדי לעקוף את ביקורת הגבולות."

בהתייחסו לפרסומים בכלי התקשורת תחת הכותרת "מחדל בנתב"ג", מבהיר הגורם הבכיר כי "נתב"ג זו עיר ענקית וכאשר מתגלה פרצה היא תיסגר. הפרצה הזו יכולה להיות בכל ארגון, מחר זה יכול להיות ריגול מסחרי בכל חברה מסחרית וזה מחרתיים יכול להיות בגופי האכיפה בישראל ובכל מקום אחר."

צילום: חדשות MivzakLive

5 תגובות

  1. מה השטויות האילו באים אנשים זרים לא יהודים במטרה לעבוד לגנוב פשע מה קשור רחמים
    יהודים יכולים להגיע מה קשור

  2. יש יהודים בגאורגיה ,הם מגיעים למדינה ואף אחד מהמדינה לא עוזר להם ,ושם יש עוני קשה .איפה הרחמים על בני אדם… אם אתם הייתם מגיעים למדינה ואף אחד לא היה עוזר לכם ,איך הייתם מרגישים… אין אהבת חינם ,רק רוע יש לאנשים בזמן האחרון. דייי נמאס מהגועל נפש ….אוהבת לערך כמוך.

  3. זה היה ידוע כבר שנים הרבה עולים יהודים מעולי גרוזיה שגרים בלוד/רמלה והסביבה נקלטו בעבודה בבן גוריון הם ידועים המושחתים בתחום המסחר במטבע חוץ נוכלים ידועים תמורת בצע כסף ימכרו את עצמם לשטן למה היום אתם מתפלאים על המעשה הניבזי הזה זה עניין של אופי בשדה התעופה טיילו את העניין כבר שנים רבות

  4. ערימה של בטלני ביטחון מעושה, רק אפי נוה לא נעצר, ארץ אוכלת יושביה אך איננה משמינה.

Back to top button