חדשות הארץמבזקים

נדחתה בקשת פרקליטות המדינה לתיקון פסק דינה של שרה נתניהו

הנשיא אביטל חן מבית משפט השלום בירושלים דחה לפני זמן קצר (שני) את בקשת פרקליטות המדינה לתיקון פסק דינה בעניינה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

"מקריאה פשוטה ניתן להבין כי כאשר התכוונה המאשימה לאירוח של אורחים פרטיים צוין הדבר היטב, במפורש ומספר פעמים בכתב האישום המקורי, וכאשר בכתב האישום המתוקן לא מופיעה כאמור, ולו פעם אחת התיבה "אורחים פרטיים", מדובר בכל אורחי המעון ללא אבחנה ביניהם, שאם לא כן, היה מצוין אחרת." כתב השופט בהחלטתו.

עוד הוסיף כי "בית המשפט היה רשאי להניח שהפער בין שני כתבי האישום אינו מקרי, ונובע מהמו"מ בין הצדדים אשר "הוליד" כתב אישום מתוקן שאינו דומה כלל לכתב האישום המקורי. בנסיבות העניין ומהטעמים שהובאו לעיל, הבקשה לתיקון גזר הדין נדחית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [205.44 KB]

תגובה אחת

  1. שהחברה מהפרקליטות כבר מתחרטים… מעט האימון בהם שעוד נותר נגמר.. צריך לעשות בדק בית רציני ולהחליף את כל הצוות שם. עשו טעות מראש להגיש תביעה נגד שרה נתניהו על חמגשיות. ארבע שנים של חקירות ומיליוני שקלים הוצאות עבור משפט סרק. משפט שרה היה גלוי והודתקשורת בכל שלב. מה קורה לאותם תיקים הנסתרים מעיני הציבור. עיוותי דין ועסקי טיעון מתחת לשלחן.

Back to top button