חדשות הארץמבזקים

השר ארדן על אונס הילדה: "האירוע חייב להיחקר גם כאירוע לאומני"

השר לבטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן התייחס הערב (שני) בטקס ההתייחדות עם זכרם של חללי משטרת ישראל לאירוע האונס המחריד של הילדה בת ה-7 ואמר כי האירוע חייב להיחקר גם כאירוע לאומני.

השר ארדן אמר כי "במאבק הזה משטרת ישראל מתמודדת ונמצאת יום יום בחזית. היא מתמודדת עם אירועי טרור, ולצערנו הרב היא מתמודדת גם עם פשעים ואירועים אנושיים קשים ביותר. בהזדמנות הזו ברצוני לומר כמה מילים, כיוון שקשה לי וקשה אני בטוח לכולנו שלא לחשוב על האירוע המחריד שבוצע היום שבו ילדה בת 7 מהיישוב בבנימין נפלה קורבן למעשה מחריד, מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס."

השר הוסיף, "אין לי ספק שהנאשם בביצוע הזוועה הזו, אם יורשע במעשה הנורא, וכל אלו שסייעו לו, אין לי ספק שהם ניזונו גם מהסתה והשנאה שהם סופגים ברש"פ מדי יום. ולא משנה מה יגיד האנס המתועב לגבי הרקע ולגבי הנסיבות- אירוע כזה חייב גם להיחקר כאירוע לאומני. עלינו לעשות הכל, את כל המאמצים, כדי להגיע למי שסייע לו. אני פונה מכאן לגורמי השב"כ, המשטרה והפרקליטות בבקשה ובציפייה להמשיך ולהפעיל את כל אמצעי החקירה כדי לחקור האם האנס הנתעב היה פועל כך גם אם היה מדובר, חלילה, בילדה פלסטינית. זהו מעשה בזוי ונחות של חיות אדם וחובתנו לבדוק עד הסוף גם את כיוון החקירה הלאומני ולמצוא אם היה מי שסייע למעשה הנורא הזה. כתב האישום הזה מטלטל ומחייב בעיני להמשיך את החקירה עד תום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות המשרד לבטחון הפנים

Back to top button