מבזקיםמומלצים

רגע לפני הבקו"ם – כל מה שצריך למסיבת גיוס בלתי נשכחת

מרגישים שהבקו"ם מתקרב אליכם בצעד ענק? זה הזמן לחגוג לפני שתצטרכו להסתפק ב"חמשוש" כדי לראות את כל החברים. אז שנייה אחת לפני שאתם מודיעים לכולם בפייס או בווטצאפ שמחר בשישי כולם נפגשים במועדון זה או אחר, בואו נתכנן יחד את המסיבה הכי טובה בעיר שאף אחד לא ישכח.

מכינים את האלכוהול מראש

אתם יודעים שאתם לא חייבים להשתמש באלכוהול שהמקום בו אתם חוגגים מציע? אם אתם לא חוגגים בפאב מסודר, רוב הסיכויים שתוכלו להביא בעצמכם את בקבוקי השתייה ולחסוך סכום עצום. אז התארגנו על המשקאות שכולם אוהבים – בירות, בקבוק אחד של וודקה טובה, ייגרמייסטר אם זה מה שאוהבים החבר'ה והכי חשוב כמה בקבוקי יינות איכותיים. לצד כל אלה חשוב, כמובן, לדאוג לכולם גם למים קרים ולשתייה קלה, שיוכלו לבחור – מה הם שותים במהלך הערב? היינו ממליצים גם להוסיף פחיות של משקאות אנרגיה וכמה בקבוקים של מיצים טבעיים כמו: מיץ תפוזים ומיץ עגבניות שמשתלבים טוב עם האלכוהול.

מי מרקיד את כולם?

עכשיו מתחילים לתכנן את המוזיקה. אחד החברים הוא די ג'יי חובב? אתם מסודרים. אם לא, תוכלו להזמין די ג'יי במחיר סמלי למסיבה שלכם. חשוב להגיד לו שאתם חוגגים רק ארבע או חמש שעות וזו לא מסיבת חתונה ארוכה עד השעות הקטנות של הבוקר. תג המחיר שלכם יהיה בהתאם לכמות שעות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הכינו את הדי ג'יי איזה מוזיקה כולם אוהבים ונסו לגוון. תוכלו לשלב – מוזיקה מזרחית, מוזיקה לטינית, טברנה יוונית וביטים מקפיצים של דאנס. אל תשכחו להכניס מדי פעם גם שירים ישראליים ו"לקרוץ" לגיוס שלכם שמגיע בקרוב.

מה אוכלים?

במהלך הערב כולם הולכים להיות רעבים… תוכלו להסתפק בחטיפים וכמות גדולה של סנדוויצ'ים או לצאת לגמרי מלכים ולדאוג לכולם לאספקה שוטפת של פיצות חמות לאורך כל הערב. חשוב, לא לשכוח את המתוקים. אם יש לכם מעט יותר תקציב אתם יכולים להזמין קייטרינג איכותי למסיבות. אם השקעתם באוכל, חשוב לא לשכוח להזמין כמות גדולה של צלחות וסכו"ם חד פעמיים  ולהכין מראש שולחנות שעליהם יוגש כל האוכל הזה.

יינות איכותיים

מתארגנים על הופעה

מישהו מהחברה בלהקה? מדוע שלא תזמינו גם אותם להופיע? אם אתם נמצאים במועדון שיש בו במה קטנה, אף להקה מתחילה לא תוותר על הופעה שבה יוכלו להכיר אותם. כמובן, שצריך לארגן מראש את: כל מערך ההגברה של הלהקה, לחבר את כלי הנגינה למיקרופונים ומגברים ולעשות חזרונת קטנה לפני שכולם עולים לבמה. אנרגיה מטורפת מובטחת.

מפתיעים את כולם עם צמידים זוהרים

מכירים את הצמידים והשרשראות הזוהרות של יום העצמאות? מסיבת הגיוס שלכם יכולה לקבל שדרוג רציני עם הזוהרים האלה. תתפלאו אבל אפשר לקנות חבילה של 50 יחידות במחירים ממש זולים באינטרנט או בחנויות בדרום תל אביב ולהתכונן למסיבה שבה כולם זוהרים.

חוץ מהצמידים, היום, אפשר גם לקנות איפור זוהר ולעשות עמדה שבה כולם יכולים לקבל שדרוג מפתיע ללוק שאיתו הגיעו למסיבה. אם אתם רוצים ללכת עד הסוף עם הרעיון הזה תוכלו לעשות מסיבת קונספט ולבקש מכולם לבוא מחופשים, עם צבע מסוים או עם שיער צבוע. אלו הימים האחרונים שלכם באזרחות, אז תרגישו חופשיים להתפרק קצת.

מסיבת קריוקי

רוצים לשמוע איך כולם מנסים לשיר את השירים האחרונים של נטע? מזייפים בכיף את הסלסולים של מיטב הזמר המזרחי או את המלים של לטיפה ודודו פארוק? ארגנו לכולם מסיבת קריוקי עם השירים הכי מעודכנים היום. יש הרבה מפעילי קריוקי שמוכנים לבוא גם לשעה שעתיים לפני או אחרי הדיג'יי שלכם ולהרים את המסיבה שלכם לגבהים שלא הכרתם.

אוטובוס מסיבות

היום יש עוד דרך מטורפת לחגוג – אוטובוס מסיבות, שבו אתם שומעים את המוזיקה וחוגגים עוד באוטובוס ויכולים לעצור מדי פעם בלוקיישנים הכי טובים בעיר (אלה שמתאימים לגילאי 18 פלוס). באוטובוס יש לכם די ג'יי שדואג שאף אחד לא ישתעמם ויש לכולם דרך קלה להגיע הביתה לפני ובסוף הערב הזה.

מוכנים לארגן את מסיבת הגיוס הכי טובה בעיר? אל תשכחו לצלם ים של תמונות כדי שלא יתפספס רגע אחד של הערב המטורף הזה.

תגובה אחת

  1. הרעיונות אחלה הביצוע יכול להיות משוגע אבל האתר שלכם מזוויע ולא נגיש תודה שלום.

Back to top button