מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: דרס מספר אנשים וגרם נזק לכלי רכב בעקבות סכסוך

לפני זמן קצר (שלישי) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בדריסתם של מספר מעורבים וגרימת נזק לרכבים בעקבות סכסוך שהתגלע ביניהם בעין נקובא.

בתאריך 25.5.19, הוזעקו השוטרים לעין נקובא בעקבות דיווח על קטטה ותקיפה אלימה, במהלכה אחד המעורבים פגע עם רכבו הפרטי במספר מעורבים אחרים (אחד מהם פונה לבית החולים), גרם נזק לרכבים חונים ועזב המקום.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה, במהלכה עלה כי הרקע לדריסה, הנו סכסוך שהתפתח במקום לאחר שבעל הרכב, בן 26 תושב מזרח ירושלים, חנה את רכבו וחסם ככל הנראה חנייה של אחד הבתים הסמוכים ולאחר מכן התגלע וויכוח בין הצדדים שהסלים לכדי גרימת הנזק והדריסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עפ"י הראיות והממצאים שנאספו ע"י החוקרים, אחד המעורבים שנחקר אף הוא, גרם נזק לרכבו של החשוד, שלאחר מכן עלה על רכבו והחל בנסיעה שבמהלכה פגע עפ"י החשד באופן מכוון במספר מעורבים, התנגש במספר רכבים חונים ועזב את המקום.

החוקרים שאיתרו את זהותו של החשוד, הביאו למעצרו במהלך סוף השבוע ובמסגרת הגשת הצהרת התובע נגדו היום בבית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו עד לתאריך 21.6.19.

במשטרה ציינו כי היא רואה בחומרה עבירות אלימות בכלל, ובייחוד כאשר מבוצע שימוש באמצעים שונים ובמקרה זה בכלי רכב, העלולים לגרום לפציעות קשות ואף קטלניות. הצהרת התובע תוך מספר ימים בודדים מרגע המעצר והגשת כתב האישום במהלך הימים הקרובים, מהווים חלק בלתי נפרד מהמאבק בעבירות החמורות.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button