חדשות הארץמבזקים

ניסיון של הרגע האחרון: מועצת טבריה תתכנס שוב לאישור התקציב

אתמול (שלישי) נערכה במשך שעות ארוכות ישיבת מועצה בעיריית טבריה על מנת לאשר את התקציב, אולם בסוף הישיבה 9 חברי מועצה הצביעו נגד התקציב מול 6 בלבד והצעת התקציב של ראש העיר רון קובי לא אושרה. ראש העיר נעמד על רגליו ואמר כי זהו "יום שחור לטבריה".

היום, עיריית טבריה שלחה הזמנות נוספות לחברי המועצה לדיון של הרגע האחרון לאישור התקציב לפני שחברי המועצה יפוטרו ומשרד הפנים יאלץ להקים ועדה לניהול התקציב. בהזמנה נכתב: "הנני מתכבד להזמינך לישיבת מועצה שלא מן המניין מס' 8/2019 שתתקיים ביום ראשון כ"ז בסיוון התשע"ט (30.6.19), בשעה 19:00, באולם הישיבות בבניין העירייה. על סדר היום: אישור התקציב המעודכן של עיריית טבריה לשנת 2019."

30/06/2019 זהו היום האחרון שניתן למועצת טבריה לאשר את התקציב. כאמור, אם התקציב לא יאושר, חברי המועצה יפוטרו באופן מידי ומשרד הפנים יקים ועדה לניהול התקציב וראש העיר רון קובי יוזמן לשימוע לפני פיטורים בו יצטרך להסביר מדוע התקציב לא עבר ולהציג אסמכתאות כי עשה כל שבידיו על מנת להעביר את התקציב. בסוף השימוע יוחלט האם ראש העיר יודח או ימשיך בתפקידו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כך או אחרת, כידוע רון קובי הקים מפלגה חדשה בשם "הימין החילוני" בראשה ירוץ בבחירות לכנסת ה-22.

4 תגובות

  1. רוקנבי הוא צדיק גדול .אבל הוא שכח "שלא אחד בלבד עמד עלינו" והקדב"ה מצילינו"
    אז שיחשוב פעמיים לפני שמתחיל עם התורה הקדושה !!!

  2. חברי המועצה שמצביעים נגד התקציב גורמים שוב לדישדוש העיר , מי ירצה להגיע לעיר חשוכה כזו. לא מין הנמנע שההצבעה אישית נגד ראש העיר וגם כאן חברי המועצה בוגדים בתפקידם.

Back to top button