חדשות הארץמבזקים

משרד החינוך העניק פרס לבתי ספר וגני ילדים מצטיינים

שנים עשר מוסדות חינוך מצטיינים במיוחד קיבלו היום (רביעי) במעמד מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, את פרס החינוך המוסדי לשנת הלימודים תשע"ט. בזוכים גני ילדים, בתי ספר יסודיים וחטיבות עליונות. הפרס מוענק להם על רקע תרומתם הגדולה והמשמעותית למערכת החינוך בשורה של תחומים.

גני הילדים הצטיינו בתרומתם לתחום הערכים, קידום שיח ודיאלוג, יצירת אקלים של דרך ארץ, חינוך לאי-אלימות, לקיחת אחריות, מעורבות בחיי הקהילה ושמירה על הבריאות הפיזית כמו גם על הביטחון הרגשי של הילדים. בתוך כך, הגנים המצטיינים פועלים ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית על ידי קידומה לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ללמידה, עידוד יצירתיות וחשיבה, העשרת ידע ופיתוח נורמות התנהגות ערכית וחברתית.

בתי הספר פיתחו מודלים שונים המעודדים התפתחות אישית של התלמידים כמו גם מעורבות חברתית-קהילתית, שיפור המחויבות של הצוות החינוכי כלפי התלמידים, פעולות למניעת נשירה וקידום של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים. לצד זאת, בתי הספר מצטיינים גם בקידום למידה בסביבות למידה מגוונות (למידה רב גילית, למידה חוץ כיתתית, ועוד) ובשיתוף ההורים בעשייה החברתית-ערכית ועידודם לקחת חלק פעיל בשיפור האקלים בבית הספר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרס זה מוענק למוסדות החינוך (גני ילדים ובתי-ספר) על תרומה ייחודית לחינוך.

לזוכים יוענקו תעודות הערכה ופרסים כספיים בסך 20,000 ₪ (בתי ספר) ו-7500 ₪ (גני ילדים).

צילום: אבידן גדעוני, לע"מ

שר החינוך הנכנס הרב, רפי פרץ אמר: "החינוך בישראל איננו רק מצוינות. החינוך הוא בניית אישיות, סקרנות ונפש חפצה ללמוד. החינוך הוא יצירת נאמנות לעם ולמדינה. המפעל הזה הוא הזדמנות להעלות על נס את פעילותכם, המנהלים והמורים שיוצרים ערכים. אתם מסורים מקצועיים ומחויבים. אתם לוקחים עליכם אחריות גדולה, ועל כך אתם ראויים לכל שבח. כל הכבוד. פשוט כל הכבוד".

צילום: אבידן גדעוני, לע"מ

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: "מערכת החינוך הציבה בין יעדיה המרכזיים את החינוך לערכים, למעורבות בחיי הקהילה והחברה, למניעת נשירה ולהעמקת הלמידה. מוסדות החינוך שזכו השנה בפרסים קידמו באופן ראוי לציון ערכים אלה, ואנו מברכים אותם על זכייתם. פרס חשוב זה מוענק לגני ילדים ולבתי-ספר על תרומה ייחודית לחינוך, ואין ספק שהמרוויחים הגדולים הם התלמידים, ההורים והחברה הישראלית בכללותה".

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום: "אני גאה בזכייתו של בית הספר נתיבות יורם ובמנהלת נורית צרפתי בפרס החינוך היוקרתי. רק מוסדות חינוך ספורים זוכים מדי שנה בהכרה כמעולים ביותר. בית הספר נתיבות יורם הפך בשנים האחרונות למוסד לימוד מהמבוקשים בעיר, הוא מקיים חממה לימודית בלב לבה של שכונה ותיקה בעיר והפך בזכות מנהיגות נכונה, ערכים ותכניות ייחודיות פורצות דרך לאבן שואבת לתלמידים מכל רחבי העיר".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [3.29 MB]

Back to top button