צרכנות

עורך דין גירושין

אחד התחומים המוכרים בישראל בתחום עריכת הדין, הינו תחום הגירושין וענייני משפחה בכלל. כל מה שקשור לדיני משפחה, צוואות הינו התחום של עורך דין גירושין. כדאי למצוא עו"ד אשר יענה על צרכיכם ויהיה מומחה רק בדייני משפחה. על מנת למצוא עו"ד מקצועי אשר ישרת אתכם נאמנה, מומלץ להיכנס לפורומים של עורכי דין ולמצוא תגובות, המלות של גולשים שהיו מרוצים מהטיפול המקצועי והמסור של עו"ד זה או אחר ולהתחיל לקבוע פגישות וקבלת הצעות מחיר, לאחר שיקראו את התיק.

 

תוכלו להקליד את האזור הרצי לכם, כך שתקבלו תוצאות רצויות וכן, תוכלו גם למצוא שירותים משפטיים נוספים כגון נוטריונים. יש למצוא כמה שיותר פרטים על עורך דין גירושין, כגון הוותק והניסיון, תיקים שבהם הצליח והמלצות של אנשים שאתם מכירים שהיו שבעי רצון משירותיו של עוה"ד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם להתגרש צריך לדעת- התייעצו עם עוה"ד שלכם

בישראל יש לדעת כיצד להתגרש, היות ומשפחות רבות מתפרקות בשל נושאים שונים וברובם כלכליים. יש למצוא עורך דין גירושין אשר מתמחה רק בתחום דיני המשפחה ולדאוג כי יקרא את התיק שלכם בעיון ויציע לכם את הטאקטיקה הטובה והנכונה ביותר עבורכם, מה שיגרום לגירושין ללא מלחמות מיותרות אשר יפגעו בילדיכם. ישנם מקרים אשר בהם הגירושין מורכבים יותר וקיימת טינה בין בני הזוג. במקרה כזה, יש למצוא עורך דין המתמחה בדיני משפחה אשר ימצא עבורכם את האסטרטגיה הנכונה ביותר.

 

מומלץ להגיע להסכם גירושין בין בני הזוג

עורכי דין רבים לענייני משפחה, ימליצו לכם לא לפתוח תיק ברבנות למטרת גירושין, כי אם לסיים את היחסים יפה, באמצעות הסכם גירושין. יש לציין את נושא תשלום המזונות לילדים, מדור וכן, הסדרי ראייה עם האב. לאחר שההסכם ייראה סביר לשני הצדדים, הוא יוגש לאישור בביהמ"ש לענייני משפחה.

משמורת והסדרי הראייה של הקטינים

בית המשפט לענייני משפחה, יקבע בדבר הסדרי הראייה. בזמן החגים, שני ההורים מתחלקים במשמורת, כך שתהיה באופן שווה. הסדר משמורת מקובל הוא שני ביקורים בשבוע ולינה של הקטינים בכל שבת שנייה אצל אחד ההורים. יש לשמור על יחסים תקינים בין ההורים ולא לגרום להסתת הילדים מצד ההורה המשמורן, מה שעשוי לפגוע בילדים במשך חייהם.

תגובה אחת

  1. רבים בארץ בוחרים שלא להינשא דרך הרבנות. חלקם, בוחר בדרך זו כיוון שהרבנות אינה מכירה ביהדותם ולמעשה הם מוצאים את עצמם במצב של חוסר ברירה. מחסור באפשרויות להינשא בארץ הוא נחלתם של רבים, לא רק כאלו שהרבנות אינה מכירה ביהדותם. גם אם הזוג המעוניין להינשא אינו שייך לאותה הדת, שניהם בני אותו המין או שפשוט הם אינם מעוניינים לערב את הרבנות בענייניהם
    https://notaryon-online.com/%d7%aa%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9d-%d7%a0%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%aa-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%9f/

Back to top button