חדשות הארץמבזקים

שמחה גולדין: "ראש ממשלה שמוציא חיילים לקרב חייב להשיבם"

"מסדר הדר" ערך היום (שישי) את מפגן העוז באנדרטת "חץ שחור" זה השבוע ה- 60, בהשתתפות משפחת גולדין, חברי הכנסת עידית סילמן, אורלי פרומן וראש עיריית שדרות אלון דוידי.

פרופ׳ שמחה גולדין אמר כי "ראש ממשלה שמוציא חיילים לקרב חייב להשיבם – וזה צריך להיות בראש סדר היום הלאומי. דרישתנו איננה פוליטית, אלא עניין של ערבות הדדית. ראש הממשלה התחייב בפנינו להתנות את שדרוג עזה בהשבת החיילים – והיום משדרגים את עזה בחינם. התוצאה הישירה של ההתנהלות הזו- רקטה שפוגעת בבית בשדרות. כל אנשי העסקים הישראלים והיהודים אמריקאיים שנוסעים השבוע לבחריין לעשות עסקים – שיזכרו את הערבות ההדדית וישימו אותה במקום הנכון, לפני הכסף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר לאה גולדין אמרה כי "השבוע ישראל העבירה שוב 30 מיליון דולר לידי החמאס בעזה. אנחנו בונים צינור גז ומים לעזה אבל לא מחזירים את הבנים ששלחנו להילחם שם. המילה מחויבות – שווה כקליפת השום כי האנשים שאומרים אותה לא מתכוונים לקיימה. אנחנו דורשים התחייבות – לא מחויבות".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי ציין כי "מדינת ישראל חייבת להחזיר את החיילים והאזרחים הבייתה. צריך למנוע מהם שדרוגים כלכליים עד שזה ייעשה. ראשי החמאס חיים חיי פאר, חשבונות הבנק שלהם לא נמצאים בסיכון והגיע הזמן לטפל בזה. ממשלת ישראל צריכה להעביר מסר ברור – שקט שם לא יהיה עד שהבנים חוזרים הבייתה."

ח״כ אורלי פרומן פנתה בדבריה לרה״מ ואמרה כי "הילדים שלנו חייבים לשוב הבייתה במהרה. הנושא הזה צריך לשבת על שולחנך מידי יום".

Back to top button