חדשות הארץמבזקים

ליברמן גינה את המאמר בעיתון: "אינכם מתביישים?"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן גינה היום (שישי) מאמר שנכתב בעיתון חרדי על יוצאי ברית המועצות לשעבר וכינה אותו "אנטישמי".

כך כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "קראתי היום בעיתון של ליצמן וחבריו, מאמר עם ניחוח ותחושה אנטישמית כלפי כל יוצאי ברית המועצות לשעבר. היתכן שאתם מכנים את עולי בריה"מ לשעבר "עופות מוזרים". אינכם מתביישים? מדובר בציבור שלם שעובד, משלם מסים, משרת בצבא ועושה מילואים. אגב, מדובר בכל אותם חובות של אזרח מן השורה שמנהיגי אגודת ישראל מעודדים את קהילתם לא למלא.

ועוד דבר קטן: אני עליתי ממולדובה לפני 40 שנה, אבל עבורכם כל יוצאי בריה"מ לשעבר הם אותו הדבר, לכן לא מפתיע שהתבלבלתם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

12 תגובות

  1. החרדים גם לא עושים צבא גם מקבלים כספים אדירים, וגם מכופפים את נושא הדיור רק לטובתם עם כל מיני הטבות לטובתם בלבד באמתלת תלמיד ישיבה , מה שאפילו חייל לא מקבל.יש להתעורר ולתגמל בנושאים הנל את החיילים המשרתים והמאבדים את חירותם כ 3 שנים בשבא ובעוד שנות מילואים…

  2. אנחנו צריכים אליטות לאומיות עיבריות של אדמה תנכית זו. פה זה תנך ונבואה. מה ששולט זה סוגי כהונה וצריך לשדרג. הנה עברו שיבעים שנה. שהם כמו אלפיים שנה שהביאו לשינוי מבורך עיברי לאומי ב48 .שיבעים =אלפיים שנה. אז מה עושים משדרגים. עוברים לנבואה שהיא מאוד מעשית ניפלאה ואידיאליסטית. זו מהפכה ענקית כמו שאמר חיים יבין. אז ודורשת מיכולם להיתכווץ ולפנות מקום. בהוויה חייתי וישרתי עם האל, במאבק עם אלוהים ומלאכים. על כן ניקרא שמנו ישראל כי נישתחרר מהגלות לסוגיה. הבה ניתחבר כולנו לאבא הניפלא שלנו מי יודע עם מה נקום.

  3. ליברמן לא נגד החרדים זה רק תרוץ הוא נגד ביבי רק לא ביבי חרדים זה רק תירוץ הוא מצא אבן המחלוקת שלא במהרה תישבר שיחק בזה וצחק על כולם בלי בושה הוא רוצה להיות הוא עצמו רואש הממשלה
    לעג על הדמוקרטיה על החוק ועל כל השרים ובמיוחד עם כל אלה שהציבעו אליו לא עשה כלום בשביל חבריו

  4. שפוי,,,, מעניין לשמוע על בשירות הצבאי שלך, כל הכבוד לליברמן על אומץ ליבו,כשבלם את הסחטנות מעל 50 שנה, אתה רפה, רדוד, ופאסה, בדוק את עצמך לפני שמעביר בקורת. של נעליך

  5. ליברמן מנסה ללמד מי צריך להתביש שיסתכל קודם על עצמו ועל הנזק שגרם

  6. זהו, שאתה לא שפוי ובורא עולם לא מכיר אותך ואין לו מושג מי זה ליברמן וגם כל השאר.

  7. ליברמן משגע את החרדים כי הוא מגלה את האמת על הסחטנות שלהם, איך הם סוחטים כספים מהמדינה, לא עובדים , לא משרתים בצבא וסוחטים כספים"בהסכמים גועליציונים" .
    רק ליברמן וקשת טעמים יעצרו את השתוללות הפרזיטים החרדים

  8. ליברמן. בורא עולם לא יסלח לך על כל היסורים וההוצאות המיותרות ובזבוז הזמן שגרמת לעם ישראל. צפה צניחה חופשית בבחירות (האם בטירונות המקוצרת ובשירות של 6 חודשים שעשית, לימדו אותך מהי צניחה!)?
    האם תרמת משהו לעם ישראל?
    קשוט עצמך.תחילה
    היית אפס ונשארת אפס טבריש ליברמן שר"י

Back to top button