בידורמבזקים

עימות חריף בין הכתבת למגיש: "אתה לא עיתונאי – אתה גזען"

עימות חריף התפתח בין כתבת החוץ של רשת 13 עמנואל אלבז-פלפס לבין המגיש אברי גלעד סביב אירוע השריפה בקתדרלת נוטרדאם בפריז לפני כחודשיים.

העימות בין השניים החל בחודש אפריל עוד באולפן כשמגיש הטלוויזיה תקף את הכתבת בטענה כי "כל האירופים שקרנים" וכי השריפה לדבריו נגרמה כתוצאה ממעשי טרור של אסלאמיים. אלא, שבסוף השבוע העימות בין השניים עולה שלב, זאת לאחר שאברי גלעד אמר בראיון ל-"7 לילות" בנוגע לתגובה של אלבז-פלפס באולפן, "אני רואה בזה תגובה של רובוטי פי.סי" והוסיף, "עמנואל ונדב איל בצד הלא נכון של ההיסטוריה. הם איבדו כל יכולת לחשיבה עצמאית".

העיתונאית המוערכת לא נשארה חייבת ופרסמה הלילה (ראשון) פוסט ארוך בו היא תוקפת את אברי גלעד, מכנה אותו "גזען" ואומרת כי הוא לא עיתונאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עובדות חשובות לי, לאברי גלעד כנראה שלא" פתחה אלבז-פלפס את הפוסט, "עד כה, לא אמרתי ולא כתבתי מילה, לא על אברי גלעד ולא על "התקרית". אברי ואני לא דיברנו מאז, לא חזרתי לתכנית הבוקר (הוזמנתי לחזור כמה וכמה פעמים). גם באותו יום לא קרה כלום ביני לבין אברי, היחסים היו מאוד נעימים בינינו ולהתארח בתכנית הייתה תמיד חוויה נעימה ומעניינת, במידה רבה מאוד בזכותו. אהבתי את השיח איתו ועם המגישות לצדו, גם באותו יום." היא מספרת.

"בסוף השבוע התפרסם ראיון של אברי גלעד ל-"7 לילות", שם הוא אמר כל מיני דברים, בהם לא מעט שטויות." כותבת אלבז-פלפס, "למשל, כשהוא נשאל על "התגובה היחסית חריפה [לא הגזמתם בכלל!] של עמנואל אלבז [פלפס!]" לדבריו על נוטראדם, הוא ענה: "אני רואה בזה תגובה של רובוטי פי.סי. היא ונדב איל […] בצד הלא נכון של ההיסטוריה […] הם אבדו כל יכולת לחשיבה עצמית."

עמנואל אלבז-פלפס ואברי גלעד. צילום: פייסבוק

עמנואל, שנפגעה מהדברים שאמר לעיתון אומרת כי אברי לא באמת מכיר אותה באופן אישי ומעולם לא שוחחו מחוץ לאולפן חוץ משיחות נימוס, לדבריה, "אבל זה לא הפריע לו לומר עלי עכשיו שאין לי "יכולת לחשיבה עצמית". אז הנה, עכשיו אני מגיבה. ברשותך, אברי, אעשה זאת עניינית. נבדוק משהו שאתה פחות מתחבר אליו כנראה: עובדות."

בהמשך הפוסט מרחיבה כתבת החוץ להסביר על דברים שאמר אברי כי "השנה היו 11 מקרים של הצתות בכנסיות בצרפת ע"י איסלאמיסטים" ושואלת אותו "11". מאיפה המספר הזה?". עמנואל אלבז-פלפס ממשיכה להסביר, מנמקת ומספקת קישורים ממקורות חוץ התומכים את דבריה.

בסוף הפוסט היא כותבת, "תרשה לי פה לקבוע קביעה אחת: אתה גזען. זהו משפט של גזען. ודבר אחרון, בראיון אמרת גם : "אני לא עיתונאי". או! הנה עובדה אחת נכונה. בעיניי (אם יורשה לי להסתכן בחשיבה עצמית) זו העובדה הכי חשובה: אתה לא עיתונאי. לכן מותר לך, כמו כל אחת ואחד, לומר כל דבר שעל לבך, בין אם יש לו או אם אין לו אחיזה במציאות. חשוב שהצופים יידעו זאת. מי שרוצה לדעת מה קרה באירוע כזה או אחר, בחו"ל או בארץ, שיחפש את העובדות בעצמו או יפנה לעיתונאים ועיתונאיות שאוספים מידע, בודקים ומצליבים. אתה, לא האיש הזה. עובדות, כבר הבנו, לא מעניינות אותך."

"אז אם לכנות את דבריי "תגובה של רובוטי פי.סי" ואותי "אחת שאבדה את היכולת לחשיבה עצמית" זה בעצם לומר עלי שאני עיתונאית שמאוד קנאית לעובדות – הכול נכון." סיכמה הכתבת שללא ספק נעלבה עמוקות מדבריו של אברי גלעד בראיון.

מה אתם חושבים על העימות בין השניים? כתבו בתגובות.

22 תגובות

  1. תמשיכו להסתיר את האמת מהציבור .אירופה נכבשה עי האיסלם .שכונות שלמות נכבשו אם עי מהגרים אלימים .נשים נאנסות יום יום והמשטרה מסתירה מהציבור העיתונאים שותקים.משטרה מפחדת להכנס לשכונות האלה וכן תושבי המקום.כנסיות נשרפיפ יום יום באירופה כמו בישראל שריפות היערות וכולם שותקים.תכלס את לא עיתונאית בכלל לכי תעשי ספונג'ה בבתים יותר מתאים לך.
    במקום להביא הוכחות נגד אתם ישר צועקים גזען אז כן אני גזען אבל לצערכם דובר אמת

  2. בינתיים למרבה הצער ההיסטוריה מוכיחה שאנשים דוגמת אברי גלעד צדקו לאורך כל הדרך. את והדומים לך אולי רואים פרטים אבל מתעקשים להתעלם מהתמונה הכוללת. לכן שוב ושוב אתם נכשלים בתחזיותיכם ותהיו מוכי הלם כשמוסלמים יבצעו פיגועי טרור. אגב, מי נשיא ארה"ב כעת? ומה קרה בסוף עם הברקזיט?

  3. השמלאנים ,הסמאלנים ! דוברי אמת ! וצדק! הלאומנים ! הימיןיש" ע ! הם ,הם הגיזענים ביותר ,הקיצוניים ביותר ,וחורשי הרע ביותר .

  4. אברי גילעד ,גיזען / גם גיזען / וחד צדדי לחלוטין! ימנון מצוי! . משכמותו נחרבנו דאז ,ונחרב בהווה ,ובעתיד .

  5. השמאלנים חזקים בססמאות מוסריות כמו גזענים.

    כאשר הם נגועים קשה מאוד בשנאת חרדים מתנחלים דתיים לאומיים מזרחיים ועוד.

    הם אוהבים בעיקר את מה שרחוק מהיהודים והיהדות.

    מפני שהם אכולים בשנאה עצמית

  6. היא די מזכירה את ערד ניר. ללה לנד כזה שלא יודע בזמן אמת לזהות שינויים ולועג ומסתיר מצב אמיתי. כמו היום גם אז בסיפור עם טורקיה והמרמרה, הכל הפוך אצלו. אלבז פלפס מראה את אותו גן הזוי של התעלמות והגנה על מטומטמים

  7. כתבת שחיה בעולם מקביל ורואה רק מה שהיא באמת רוצה ראיה סלקטיבית והעלמת עובדות עם עיתונאים מסוגה מי צריך עיתונאים מסוג אל גזירה ומרעיו?

  8. חחחח… "כתבת מוערכת" עלאק!!! כתבת צהוב!! וחובבת ערבים ידועה! אברי צודק בכל מילה שלו!!

  9. גם אני גזען לא רוצה לראות שום ערבוש אתה לא גזען כי לא גדלת איתם והם אצלך בחזקת אלו שהתחבבו על לורנס איש ערב

  10. הבובה השמאלית חובבת האחמדים לא מוכנה לשמוע את האמת !!!!! והלו היה צילום ביוטיוב על שני חשודים שהסתובבו על הגג לפני השריפה !!!! כן מדה מואזל השריפה בוצעה עיי החלאות האסלמיסתים שרוצים להבעיר את אירופה וכל העולם בשם אללה הוא עכבר !!!!

  11. אברי גלעד צודק!!! אירופה ובכלל העיתונאים הדמאלנים מגינים בצורה בוטה על הערבים. היה צילום שמראה שהיתה הצטה של שני אנשים על הגג ואמרו שזו תאונה… מעריצה את אברי גלעד שהיה שמאלני שפקח את עיניו. זה מראה כמה האדם הזה חכם ולא עיוור כמו השמאלנים שלא מוכנים להודות בטעותם

  12. זאת הבעיה של העיתונות מבית היוצר של עמנואל פלס , מתבצרים בדעותיהם הקיצוניות , מה שגורם לעיוורון וחושך ופלורליזם כלפיי דעות אחרות , עיתונאי צריך להיות אוביקטיבי ולקבל את כל הדעות גם אם הן לא נוחות לו וכל העיתונות חוטאת בחטא הזה ובגלל זה קיבלו את הסטיגמההשל הפייק ניוז . צודק אברי כלעד בדבר אחד , לעיתונות היום אין חשיבה עצמאית . כולם נוהרים כעדר אחרי דעות השמאל בכדי לרצות את האליטה השמאלנית

  13. לא נעים לומר, אבל…מי שנפגע ממה שכותבים עליו או ממה שמבקרים אותו…ומי שרץ אחר כך בכל כוחו רק בכדי להוכיח שהוא כן בעל חשיבה עצמאית בניגוד למה שאיזה מישהו אמר עליו…וגם בכדי להוכיח שהוא בעצם עיתונאי מאוד רציני שדבק בעובדות ואילו האחר איננו כך…אין בזה אלא כדי ילדתותיות לשמה. גברת, את צריכה להתחיל להתבגר ולנקות את הילדותיות שבך ואת יצר הנקמנות. הצמדי בבקשה למקצועיות נטו. תודה.

  14. בתור צרפתייה היא הייתה אמורה להפיץ את האמת על המצב באירופה ולא להאמין בשקר שנובע במקרה הטוב ממשאת נפש ובמקרה הרע מאינטרס צר ומושחת ..הגברת מזכירה לי את יהודי השואה שהלכו כצאן לטבח למרות שידעו המדוייק לאן הם הולכים, טראגי

  15. כל מילה שנאמרה ע"י אברי גלעד שנוגעת לאירופים נכונה והגב' פלפס בתגובתה "זה לא נכון…" פשוט זעזע אותי. האירופים בעצמם מודים שיש טיוח של המוסדות על המצב במדינותיהם בכל הנוגע למוסלמים שמתפרעים ואונסים ועושים ככל העולה על רוחם לרבות העיתונאית או הפוליטיקאית שהתאבדה אחרי שנאנסה. הגב' פלפס או שאת עיתונאית שעוקבת אחרי האירועים או שאת קקמיקה שלא רואה מה קורה. חצאת טיפשה אצל אברי גילעד והתמימות הדבילית שלך מחליאה

Back to top button