מבזקיםפוליטי / מדיני

ארדן: "אם הקיצוץ בתקציב יאושר כל הפרויקטים של המשרד ייפסקו"

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה על התנגדותו לקיצוץ בתקציב משרדי הממשלה לאור הגירעון ואמר כי "הקיצוץ היום בעצם נועד עקרונית לממן פרויקט ביטחוני, אבל הקיצוץ הזה עומד לפגוע פגיעה מאוד גדולה גם בבטחון הפנים של אזרחי ישראל ולכן אני אתנגד היום להצעת הקיצוץ במתכונתה הנוכחית. כי אם ההצעה תאושר – כל הפרויקטים המרכזיים של המשרד ייפסקו באותו רגע. הפסקת בניית תחנות משטרה ביישובים הערביים, הפסקת יישום תוכנית ביטחון ירושלים, אפילו ביטול משמרות הזה"ב והפסקת אספקת הציוד לשוטרי משטרת ישראל ומצלמות גוף. אני מקווה שיהיה שינוי משמעותי בהצעת הקיצוץ של האוצר".

אתמול שלח השר ארדן מכתב אל מזכיר הממשלה ושרי הממשלה בו התריע כי אם יאושר הקיצוץ במתכונתו הנוכחית, תהיה לצערו ומחוסר ברירה הפסקה מיידית של התכנית לחיזוק האכיפה בחברה הערבית ועצירת הקמת תחנות משטרה ביישובים הערבים וכן הפסקת יישום התכנית לחיזוק בטחון ירושלים.

השר פירט במכתבו את הקיצוצים שהושתו השנה על המשרד ואת חוסר יכולת גופי המשרד ליישם גם את הקיצוץ המוצע מבלי לפגוע באופן ממשי בתכניות המרכזיות של המשרד אשר יש להן השלכה ישירה ומשמעותית על בטחון הפנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר בפתח את ישיבת הממשלה על הצורך בקיצוץ התקציב של משרדי הממשלה ואמר כי "זה קשה מאוד אבל זה מה שנדרש".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [65.36 KB]

Back to top button