לבנוןמבזקים

נסראללה: "אם איראן תותקף, כל האזור יבער והראשונה ישראל"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחס למתיחות הגוברת בין ארצות הברית לאיראן ואמר כי אם תפרוץ מלחמה בין שתי המדינות, זו תהיה מלחמה שלא תשאר רק בגבול איראן. לדבריו ישראל וסעודיה יהיו הראשונות "לחטוף" כלשונו וכל האזור יבער.

6 תגובות

  1. זה בעצם מרמז שהוא מודאג,והוא מבין את החומרה והמלכודת שאירן מכינה לא,,,?

  2. "ויפתח ה' את פי האתון" שוב עכבר המערות צועק! יודע לצעוק ולנבוח מעולה! אבל במציאות חי חיים של עכבר מתחת לאדמה! סתמו לו כמה מנהרות אז הוא עצבני, גם אז הוא צעק וצעק ושוב צעק…. אבל מה הוא עשה? כלום! לא יעזור לשונאי ישראל! עם ישראל חי וקיים וחזק יותר מתמיד! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה! ארץ ישראל וירושלים שייכים לעם ישראל!
    The mouse of the caves screams, knows how to scream and bark, but in reality, a mouse's life lives under the ground, a few tunnels are blocked, so he is nervous, even then he shouted and shouted and shouted again … But what did he do? The people of Israel are alive and well and stronger than ever! The eternal people are not afraid of a long road! The Land of Israel and Jerusalem belong to the people of Israel!
    فأر الكهوف يصرخ ، يعرف كيف يصرخ وينبح ، ولكن في الواقع ، حياة الفأر تعيش تحت الأرض ، يتم إغلاق بعض الأنفاق ، لذلك فهو متوتر ، حتى أنه صرخ وصرخ وصرخ مرة أخرى … لكن ماذا فعل؟ شعب إسرائيل على قيد الحياة وبصحة جيدة وأقوى من أي وقت مضى! الشعب الأبدي لا يخاف من الطريق الطويل! أرض إسرائيل والقدس ملكان لشعب إسرائيل!

  3. אם ישראל תותקף אז הפה של נסלאללה יעמוד לעוקם…. מכמה סיבות והראשונה שבהן כי יקבל שטף דם במוח…!

  4. ואם למנהיגי ישראל יהיה שכל הם יפציצו בנשק טקטי שישמיד אזורים שלמים בדקות ספורות.
    בלי תגובה לא פרופורציונלית, הנבלות בעולם ימשיכו להרים ראש.
    גם מחיקת אזורים שלמים באיראן המזוהים עם משמרות המהפיכה תעשה עבודה טובה (והאיראנים יפעילו טרור אבל זה עדיף משישיגו פצצות אטום)

Back to top button