כלכלהמבזקים

ח"כ פורר: "המשק הישראלי ניצב באחת משעותיו הקשות"

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, שיזם את הדיון המיוחד במליאת הכנסת על הגרעון התקציבי החמור שמדינת ישראל ניצבת בפניו תקף את האוצר והפקידות הבכירה במשרד על התנהלות ילדותית ומסוכנתה לציבור ששיאן בהתכתבויות שנחשפו בין בכירי האוצר החושפות מנגנון מסואב, שעסוק בעצמו, בחלוקת קרדיטים מחד וזריקת האשמות מאידך.

"ישנה סכנה ממשית ומוחשית, שבשנת 2019 מדינת ישראל תחצה את רף הארבעה אחוזים גירעון ואולי אף 4.5% ובינתיים, לא ראינו מסיבת עיתונאים של ראשי האוצר. לא שמענו תדרוכים והסברים מהם, לא ראינו סרטונים ומודעות. רק דממה דקה. בעצם, לא בדיוק דממה. כי אט אט מסתבר שהאוצר והממשלה מתנהלים כמו גן ילדים. ולמרות שלא מצאו תקציב לצהרונים השנה, עד שעצרנו את התקציבים בוועדת הכספים וכפינו על הממשלה לתקצב את התכנית, מצאו כנראה תקציב גדול מאוד לקיים את הצהרון או אולי הגנון שהקימו לנו במשרד האוצר. "

ח"כ פורר קרא לראש הממשלה, להתייצב מול האזרחים ולהסביר מה הוא המצב האמיתי במשק. איך התדרדרנו אליו ולהציג לציבור, לחברי הכנסת ולחברי וועדת הכספים את התחזיות האמיתיות ולא את תחזיות הבחירות הרחוקות מהמציאות. "את המחיר ישלמו שוב אלו שיוצאים בבוקר לעבודה להביא את לחם יומם, כשיחתכו להם עוד קצת את הנטו, כי צריך לממן את גן הילדים של האוצר. כשהעצמאים יגלו ששוב חולבים אותם קצת כדי לכסות את הכותרות הפופוליסטיות שייצרו כאן בשנים האחרונות על חשבון הציבור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button