מבזקיםפוליטי / מדיני

השר קרא התפטר מתפקידו, "הגיעה השעה לומר לישראל את האמת"

ח"כ איוב קרא הודיע לפני זמן קצר (שני) על התפטרותו מתפקיד שר התקשורת. במכתב ההתפטרות ששלח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולמזכיר הממשלה צחי ברוורמן כתב קרא: "אחרי שנים רבות של שירות צבאי וציבורי בהם הפסדתי את היקר לי למען ביטחון ישראל, אחים דודים, בני דודים וגם נפצעתי קשה, הגיעה השעה לומר לישראל את האמת: מאז מונתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, לשיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאישור ציבור בהיסטוריה של מדינת ישראל".

קרא הוסיף במכתבו, "כדי להפסיק מסע צייד זה ועל מנת להמשיך לשרת את מדינת ישראל אינני פורש מחיי הציבוריים אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מתפישות עולם "מפאיניקיות" שחדרו אליו בשנים האחרונות.

בימים הקרובים אבחר את הדרך והכיוון הנכון להמשך דרכי הפוליטית, אבל תמיד אלחם למען ביטחון ישראל ולמען בני עמי, שבט יתרו, אחיי הדרוזים והלא יהודיים שקשרו את גורלם עם ישראל. אדאג להם לייצוג הולם ובכבוד בשולחן הממשלה ולא רק בשולחן המלחמה. לא נהייה יותר חוטבי עצים ושואבי מים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לאור זאת", מסכם איוב קרא, "החלטתי להודיע היום על התפטרותי מתפקידי כשר התקשורת בממשלת ישראל".

 

Back to top button