חדשות הארץמבזקים

החרדים בהפגנה בבית שמש סוערים: "שוטרים תקפו נכה בלי רגל"

בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות סרטון מתוך הפגנה בלתי חוקית שהתקיימה לפני מספר שעות בעיר בית שמש.

בסרטון שהופץ נראה מפגין חרדי עם קביים שוכב על הארץ כשמספר שוטרים אוחזים, מסביב מפגינים צועקים ומפגין אחד מלווה את התיעוד "וואי וואי וואי, חרדי בלי רגל, תראו מה עושים לו. הנה הרגל שלו. אנחנו לא נוותר על זה. מקודם נתת לו מכות עכשיו אתה מדבר אליו יפה. הכל מצולם".

צילום: החדשות החמות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר בערב בתגובה כי, "כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם ובזה המצורף, מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונת תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים, הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי.

במהלך פינוי מפרי הסדר מן הכביש ע"י השוטרים שבוצע בהתאם לנהלים, הבחינו השוטרים כי מדובר באדם נכה בעקבות פרוטזה שהתנתקה מרגלו. השוטרים השיבו אותה אליו ושוטר נוסף שוחח עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו."

עוד אמרו במשטרה, "אנו מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים,שכפי שניתן לראות גילו מחווה אנושית כלפי אדם שהפר את החוק והסדר כשבאותו הזמן שהשוטרים מסייעים לו מוסיף וקורא להם נאצים."

צילום: דוברות המשטרה

ח"כ ישראל אייכלר הגיב אף הוא לאירוע ואמר כי מדובר במקרה מזעזע. "תוצאות ההסתה המשתוללת בתקשורת ובפוליטיקה לא איחרו לבוא. הבריונות של משטרת ישראל חוצה גבולות תוך גיבוי ישיר ועקיף מראשי ערים ומחברי כנסת שמסיתים נגר המגזר החרדי."

עוד אמר אייכלר, "בעבר הצבענו על הסכנה ואמרנו כי בדרך הזו נגיע לשפיכות דמים, הערב אנחנו כבר על הסף. לקחו יהודי נכה ברגלו והתאכזרו אליו באופן שמזכיר תקופות אפלות בעם היהודי. על פי העדויות למרות מחאת ההמונים המשיכו השוטרים בהתנהגות הגסה והאכזרית הזו, עד כדי איבוד צלם אנוש."

"אבל אשמים אנחנו שלא הצלחנו להילחם לפיטורי השוטרים אחרי המקרה הנורא של הנער המיוחד יענקי בל"ג בעומר." ציין והוסיף כי "הפעם, השר לביטחון פנים והמפכ"ל חייבים להשעות מידית את השוטרים האשמים, אחרת יש להביע את הזעקה שתהדהד מקצה העולם ועד קצהו."

מה דעתכם על המקרה? אתם מסכימים עם המשטרה או עם המפגינים החרדים? כתבו בתגובות.

2 תגובות

  1. גם אני עם המשטרה……. התנהגות החרדים חושבים שלהם מותר הכל ואני שוב חוזר ואומר אני עם המשטרה

Back to top button