מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שב"ח מקלקיליה חטף שרשראות מקשישות באזור השרון

במהלך חודש יוני השנה התקבלו במשטרת ישראל מספר תלונות מקשישים מהן עלה כי גבר חטף מהן שרשרת. עם קבלת התלונות החלה חקירה אינטנסיבית וסמויה לגילוי חשוד במעשה וחוקרי המשטרה הצליחו לאפיין דפוס פעולה דומה בכל האירועים, של איתור הקורבן, מעקב אחריו, חטיפת השרשרת שלצווארו של הקורבן ומיד בריחה במהירות מהמקום.

מקרה ראשון אירע ביום 19.5.19 ברח' לוין בפתח תקווה. הקורבן, קשישה בת 70 ישבה על ספסל בגינה הציבורית ביחד עם המטפלת שלה. מתלונתה עולה כי לידן ישב גבר שבהמשך קם ממקומו ותלש מצווארה את שרשרת הזהב שענדה. כתוצאה מתלישת השרשרת, הקורבן נפלה ארצה.

מקרה נוסף אירע ביום 22.5.19 ברח' הרצל בפתח תקווה. הקורבן, קשישה בת 92 סיפרה לחוקרי המשטרה כי בזמן שהלכה ברחוב הרגישה כי השרשרת נתלשה מצווארה ומישהו נמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקרה שלישי אירע ביום 26.5.19 ברח' בלינסון בכפר סבא. הקורבן, קשישה בת 84 סיפרה לחוקרי המשטרה כי הלכה בסמוך לביתה כאשר לפתע ניגש אליה גבר וניסה לחטוף ממנה את השרשרת. החשוד תלש מצווארה את התליון ונמלט.

מקרה רביעי אירע ביום 26.5.19 ברח 'שטמפפר בפתח תקווה. הקורבן, בת 87 סיפרה כי הלכה ברחוב עם אחותה (בת 80) ולפתע גבר חטף את השרשרת מצווארה ונמלט. הקשישה נחבלה קלות.

מקרה חמישי אירע ביום 4.6.19. הקורבן, בן 79 מספר כי שעה שיצא מהבניין בו מתגורר ברח' אוסטושינסקי בכפר סבא, ניגש אליו גבר וניסה לחטוף ממנו את השרשרת שלצווארו, ניסיון שלא צלח. עוד באותו היום אירע אירוע נוסף. הקורבן, בת 77 סיפרה כי כשהייתה ברחוב גאולה בכפ"ס, הגיע אליה גבר מאחור ומשך מצווארה את השרשרת שלה.

מקרה שביעי אירע ביום 11.6.19 כאשר הקורבן, בת 73 סיפרה כי גבר חטף מצווארה את השרשרת כשהייתה ברח' רוטשילד בכפר סבא.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות מצילומי מצלמות האבטחה במס' אירועים שונים כי מדובר בגבר בן 27 תושב קלקיליה. חקירה מאומצת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הביאו לאיתורו של החשוד ולמעצרו ביום 12.6.19 בכפ"ס. עוד נמצא כי החשוד שוהה בלתי חוקי בישראל ונמצא בארץ ללא אישורי שהייה ו/או עבודה כדין.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקווה ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו של החשוד הוארך ב-3 ימים ועד ליום 26.6.19.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button