חדשות הארץמבזקים

מי ניסה להצית את ארכיון עיריית טבריה? רון קובי: "חייבים לחקור"

ראש עיריית טבריה רון קובי פרסם לפני זמן קצר (שלישי) סרטון בו הוא עומד סמוך לשריפה ליד בניין העירייה באזור בו נמצא הארכיון. ראש העיר אמר בסרטון שהעביר בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו כי מדובר בניסיון הצתה.

"זאת חבלה. זה ניסיון הצתה. מפחדים מהמשטרה, מהחומרים שנמצאים בארכיב. התגברנו על זה תכף יגיע מכבי אש. כנראה בגלל חקירות המשטרה. המשטרה חייבת להגיע לחקור את זה. במקום ובעיתוי הזה – פשוט ניסיון הצתה. הגענו בזמן וכיבנו את זה בידיים, מקווה שלא קרה כלום בתוך הארכיון." אמר ראש העיר סמוך למקום השריפה."

יש לציין כי אתמול בבוקר פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה במהלכה פשטה על בניין עיריית טבריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעות הבוקר נעצר חשוד לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. המעוכב הנו עובד ציבור לשעבר ברשות מקומית.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו פעלו על מנת לקדם מכרזים בניגוד לחוק.

2 תגובות

  1. עאלק ראש עיר אתה ממש לא ראש העיר שלנו מפני שאתה מפלג אותנו ואנחנו אוהבים תחרדים רון תעזוב תעיר וכפרה הביתה לתל אביב איך נפלת עלינו כאילו נגמר לך הדלק באוטו כשעברת פה אז אמרת עם כבר בא ניהיה ראש עיר כפרה יש פה אנשים שרוצים לחיות ברגוע עוף מפה פעם הבאה אפילו לעבור בטבריה לא ניתן לך ……👳‍♂️👳‍♀️🤴🧜‍♂️

Back to top button