צרכנות

הלבנת שיניים בלייזר – טיפול אסתטי מוכח

בשנים האחרונות התגבר השימוש בלייזר ברפואת השיניים. מכשירי הלייזר מאפשרים טיפול ברקמות רכות כמו החניכיים וסוג נוסף של מכשירים מסוגל לטפל ברקמות קשות כמו השיניים עצמן.

עוצמת האנרגיה של קרן הלייזר גבוהה במיוחד ובעזרתה ניתן לבצע שורה של פעולות המסייעות לרופא השיניים כמו חיתוך רקמות, עצירת דימומים, איחוי רקמות לא תפרים, הלבנת שיניים ועוד.

גם בעיר הבירה הבינו כי הטיפול האסתטי תורם הן לדימוי העצמי והן לתדמית, ומספר רופאי שיניים בירושלים כבר אימצו את השיטה המתקדמת ומיישמים אותה אצל מטופלים רבים. בשורות הבאות נחשוף אתכם לחלק מסודות השיטה, ליעילותה, חסרונותיה וכמובן היתרונות הרבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הלבנת שיניים בירושלים באמצעות לייזר

אם אתם מחפשים שיפור אסתטי למראה הפה והשיניים ורוצים לקבל טיפול הלבנת שיניים בירושלים בלייזר או באמצעים מתקדמים אחרים כדאי לדעת שעיר הבירה מציעה מגוון רחב של אפשרויות. תוכלו למצוא רופאי שיניים מומחים בשיקום הפה המציעים טיפולי הלבנת שיניים יעילים ואפקטיביים אשר יעניקו לכם חיוך צחור שיניים ויתרמו לשיפור הרגשתכם וביטחונכם העצמי. כמובן גם ישנן גם ערכות ביתיות להלבנת שיניים הנמכרות ברחבי העיר, אך יש לפעול בזהירות רבה כאשר בוחרים להשתמש בהן, ובכל אופן כדאי להתייעץ עם רופא שיניים בטרם מבצעים הלבנה ביתית.

איך מתבצעת הלבנת שיניים בלייזר?

רופא השיניים יאבחן את חלל הפה ואת הגורמים לכתמים על שיני המטופל. כך יוכל להמליץ על טיפול מתאים ועל טיפולי המשך לשמירה על תוצאות הטיפול כולל מניעת היווצרות כתמים בעתיד.

הרופא ישתמש בג'ל הלבנה מיוחד וימרח אותו על גבי השיניים המוכתמות. בעזרת מכשיר הלייזר מוחדר חומר ההלבנה לשכבת הדנטין הפנימית של השן המצויה מתחת לשכבת האמייל (הדנטין היא השכבה המשווה לשיניים את המראה הצהבהב שאנחנו לא אוהבים לראות).

גלי האור המוקרנים ממכשיר הלייזר יחד עם החומר פועלים על השיניים בעוצמה גבוהה וניתן להבהיר את השיניים בעזרת טכניקה זו עד ל-9 דרגות הבהרה.

לשמירה על תוצאות הלבנת שיניים לאורך זמן אפשר לשלב את הטיפול בלייזר עם פעולת הלבנה המתבצעת על ידי המטופל בביתו. הרופא ייתן למטופל ערכת הלבנת שיניים מותאמת אישית שתכלול תבניות לשיניים עם ג'ל הלבנה. המטופל ירכיב את התבניות על שיניים למספר שעות על פי המלצת הרופא.

הטיפול במרפאת השיניים בשילוב עם הטיפול הביתי יסייעו לקבלת תוצאות מושלמות ואפקטיביות. כפי שהזכרנו כבר קודם, הלבנות שיניים ביתיות יכולות להיות עוצמתיות מאוד ולא מתאימות לכל חלל פה. לכן, התייעצו עם איש מקצוע בטרם תבחרו בשיטת הלבנה.

יתרונות בהלבנת שיניים בלייזר

לטיפולי הלבנת שיניים בלייזר יתרונות רבים אשר מספקים הוכחה חותכת להיותם יעילים כפתרונות לפגמים אסתטיים בשיניים. נמנה את היתרונות:

  • מהירות הטיפול. מכשירי הלייזר בטכנולוגיה החדשנית הנמצאים בשימוש רופאי השיניים מזרזים את פעולת ההלבנה של החומר המלבין ובכך מקצר את זמן הטיפול. לאחר זמן קצר של עד שעה או שעה וחצי ניתן לראות תוצאות ומראה שיניים לבן יותר.
  • יעילות הטיפול. מכשיר הלייזר מסייע להחדרת החומר באופן מדויק לתוך השכבה הפנימית של השן וזוהי הסיבה ליעילותו הגבוהה של הטיפול.
  • טיפול ללא כאבים. בטיפול בלייזר אין צורך בהרדמה מקומית והוא מתנהל ללא כאבים. השימוש בלייזר מפחית דימומים ומפחית את הסבירות לזיהומים.
  • טיפול ללא סיכון. החומרים בטוחים לשימוש ואין בהם סכנה לבריאות המטופל. הפעלת מכשיר הלייזר בעל תו תקן, בידי רופא מומחה ובעל ניסיון בעוצמות המתאימות ובדיוק הדרוש לעבודת ההלבנה תבטיח את פעולתו היעילה של הטיפול. זהו טיפול המתאים למי שחושש מטיפולי שיניים, וכאלה ישנם לא מעט.

חסרונות בהלבנת שיניים בלייזר

  • עלות. זוהי אחת השיטות היקרות ביותר מבין כל השיטות האחרות המשמשות להלבנת שיניים.
  • רגישות לאחר הטיפול. אחת מתופעות הלוואי של טיפול להלבנת שיניים בלייזר הוא רגישות בשיניים לאחר הטיפול אשר עשויה לחלוף עם הזמן. ייתכן שיהיה צורך להימנע מאכילת מזונות קרים או חמים או בעלי צבע.

שימור התוצאות לאחר הלבנת שיניים בלייזר

לפניכם מספר המלצות לשימור התוצאות:

  1. ביקורת תקופתית וטיפולים לתחזוקה אצל שיננית.
  2. ביקורים תדירים במרפאת השיניים לצורך בדיקות חלל הפה.
  3. צחצוח שיניים פעמיים ביום עם משחת שיניים מתאימה על פי המלצת הרופא.
  4. שימוש תדיר בחוט דנטלי.
  5. הימנעות מעישון הגורם לכתמים על השיניים.
  6. הימנעות משתיית משקאות אשר עלולים לגרום לכתמים בשיניים כמו קפה, יין, תה ועוד.

לסיכום, מראה פנים אסתטי הוא משאת נפשם של רבים מאיתנו. הלבנת שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת מצריכה סקר שוק ובדיקה מעמיקה אודות הטיפול המוצע. הלבנת שיניים בלייזר זהו טיפול אסתטי מוכח ביעילותו אשר יכול להישמר למשך מספר שנים בעזרת תחזוקה נכונה. חשוב מאוד לבחור ברופא שיניים מקצועי להלבנת שיניים, כזה עם ניסיון וידע מקצועי רב, שיכול לראות את אינטרס המטופל בראש מעייניו ולהציע לו את הטיפול הטוב ביותר לשמירה על השיניים ולהענקת מראה אסתטי ובריא.

Back to top button