מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תקף ואיים על מנהלת קופת חולים כי אשתו נאלצה להמתין בתור

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד שתקף ואיים על מנהלת קופת חולים בטבריה כי אשתו נאלצה להמתין בתור, היום באמצעות יחידת התביעות הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה.

לפני שלושה ימים (23.06.19), בשעות הבוקר התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר בשנות ה-30 (תושב טבריה) אשר מתפרע תוקף ומאיים על מנהלת קופת חולים "לאומית" בשדרות הרצל בטבריה.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום האירוע ועצרו במקום את החשוד שהגדיל לעשות והמשיך לאיים על המתלוננת בנוכחות השוטרים שיפגע בה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

מחקירה מקצועית ומהירה עלה כי הנאשם הוזעק למרפאה ע"י אשתו שהמתינה עם בתם לרופא. הנאשם בהגיעו למרפאה התפרץ לחדרו של הרופא בצעקות תוך שהוא מלין מדוע בתו עדיין לא נכנסה לקבל טיפול בעוד מטופל אחר יושב בחדרו של הרופא ומוענק לו שירות.

הנאשם המשיך לחדרה של המתלוננת שם גידף אותה במילים "כוס רבאק מפגרת מטומטמת" והשליך לעברה כרטיס קופת חולים שפגע בפניה ואף איים עליה שיהרוג אותה. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום תוך דקות בודדות נדהמו לשמוע את הנאשם ממשיך לאיים על המתלוננת ש-"ישבור עליה כיסא".

הנאשם נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בטבריה בהתאם לבקשת המשטרה והיום לאחר חקירה מהירה ומקצועית, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם באמצעות שלוחת תביעות טבריה של משטרת ישראל.

משטרת ישראל לא תאפשר פגיעה בעובדי ציבור על רקע עבודתם ותפעל למיצוי הדין עם הפוגעים בשגרת החיים התקינה על מנת להגן על שלום הציבור ורכושו.

האזינו להקלטת השיחה למוקד 100, קרדיט: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. קשה לחכות ולהתנהג בצורה פאסיבית כשנותני השירותים מביטים עליך מגבוהה ( בישראל מרגישים נותני השירותים כי העם נתון למרותם – ובאירופה נותני השירותים מקרקרים סביבך כדי לראות איך יוכלו לשרת אותך על הצד הטוב ביותר, וגם תורים לא קיימים (EFFICIENCY) בבקשה: אל תענו לי עם הסיסמה הבבונית שאומרת לי לרדת לברלין – כי אני כבר בהולנד-בלגיה וזה הנסיון הפרטי שלי כאן…

Back to top button